Monday 5 March 2012

Duit yang tak laku..




Baru-baru aku beli mee goreng 
kat Taman Sri Serdang yang selalu aku beli kuih tu...
masa adik tu nak bagi duit tu 
aku belek lama kat duit tu...
dalam hati..,
aishh adik ni bagi duit silap ke kat aku...
macam duit satu sen jer siap warna gold siap...
tak pun memang aku ingat duit zaman purba
 dah sebab ada tulis 20 sen 
and warna lain dari biasa...
and saiz pun kecik cikit...
hmmm nasib aku tak gi tanya adik tu 
tidak adoiii malu free ja...
aku search tengok memang duit baru la bebs...
aku ja tak update..hahaha..

dapat yang ni aku tak terkejut dah..heee

ni lah duit yang buat aku terkezuttt tu..ketinggalan zaman betol la...heee

10 comments:

Ummi_R❀salici❀us said...

hahaha... nasib baik x buang.. umi x penah lagi tengok duit baru...huhu

are_lin@yu said...

ummi : tula ayu pun tak pernah..first time dapat..hehe

M@W@R Q@SeH said...

akak pnya kes...bayar nasi aym rm 5.30 tuan kedai bg balance rm 4.40...
jd pelik...tnye tuan kedai nasi aym bape dia jwb mcm biasa la pastu akak tnjuk balance...dia igt dia yg slh bg dia ckp btul la tu...rupanya duit limaposen ngan doposen...btul la balace rm 4.70 akak yg nmpk cm rm 4.40..duit limaposen dh cam size doposen je...maluuuu weh

are_lin@yu said...

mawar: haha betulkan kak duit sekarang saiz lebih kecik warna lak gold..tak pe kak pengalaman tu..hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

20sen xdpt lg..hihi.

are_lin@yu said...

nuyui: hehe tak pa nanti dapat jgn terkejut macam ayu..hehe

Unknown said...

mcm xde kualiti la duit syiling baru kan..dulu hubby deqla p buang duit tu ingtkan duit apa tah!! haha..

deqla tag ayu taw. yg ayu tag nnti deqla join lps siap keje k.. =)

are_lin@yu said...

deqla: aha tula deqla ayu tgk pun confius..hehehe
oo..yeke orite..t ayu join..;-)

Noor Fatin said...

saya cuma ada satu je.tu pun mama punya la. haha simpan woo sebab baru sekali dapat.. eheheh

are_lin@yu said...

fatin : betul fatin..ayu pun simpan siap letak dalam tabung xnak guna lagi..nanti dah banyak2 baru nak guna..hehe