Thursday 8 March 2012

Minah Rempit..


 
Selamat Hari Khamis..
kejap je..
pejam celik pejam celik dah sampai hari Khamis..
tak sabar tunggu esok  Jumaat..heee..
bercakap pasal Minah Rempit..
Disini aku ingin buat pengakuan 
aku memang Minah Rempit..
bukan aku yang cakap 
mak aku pun cakap aku ni Minah Rempit..
jahat ke jadi Minah Rempit ni..
aku tak jahat pun..heee…
masuk tahun ni dah 7 tahun 
aku bergelar Minah Rempit..
dasyatkan…
lama tu bebs…
tapi aku kisah apa kan..
janji aku bahagia..hahaha..
tapi tulah hakikatnya aku seorang Minah Rempit..
memang aku arif lagi bawak motor dari bawak kereta..
yang untungnya bawak motor kena aircond free bebs,
minyak pun murah..hahaha..
aku jadi Minah Rempit ni 
sejak zaman sekolah lagi..
opppssssssssssss…
korang jangan salah faham yerr..heee
 istilah Minah Rempit untuk diri aku ni 
sebenarnya sebab dari zaman sekolah..
zaman study kat U dulu..
hingga zaman kerja sekarang..
aku seorang…
penunggang motosikal..heeee…
pastu aku suka bawak motor laju-laju..
sebab tu lah mak aku pun panggil aku Minah Rempit..
so janganlah salah faham 
dengan orang perempuan yang naik motor ni..
tak semua nya dot..dot..dot..
korang faham kan..;-)..
hormatilah orang yang menunggang motosikal..
peach..;-)


 p/s : smart tak??jom merempit jom..hehe

8 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

hehe..sama la kita minah rempit..senang, tak jem.. ekon free, air pun jimat sebab siap2 dah mandi hujan.. ;p

M@W@R Q@SeH said...

lps jatuh gedebuk masa bwk mtor 13 thn yg lalu smp skang x berani bwk motor lg...hehehe

are_lin@yu said...

Cinta untuk kita ; kita serupa..hehe

MawarQaseh: hehe fobia dah yer kak..takpa nanti try mesti tak takut dah...;-)

Unknown said...

wahh... pandainye bawak motor... deqla harap motor je la bwk deqla.. hahahah...x brani nk bwk...pernak cuba dlu tp jatuh...da serik...haha..penakut...

are_lin@yu said...

deqla : deqla tak pe ada cik abg tlg bwkkan..hehe..dok blkang pn jdilah deqla..nek motor gk tu..hehe

QasehnyaRania said...

hehehe..
jom join k...mana tau da rezeki juga kan boleh la merasa kek lapis tu ..
;)

Noor Fatin said...

saya xreti bawak moto. lesen pn xda. nanti baru nak buat.. lepas tu boleh la rempit jugak :P

are_lin@yu said...

ciksu : ok t ayu join..hehe

fatin: tak pa fatin da lesen t kita rempit 2..hehe