Monday, 5 March 2012

Daim satu!!!




Permulaan hari yang bagus sebab tak banyak kerja..ngee...masa untuk breakfast jom...tadi aku nak pergi ambil air kat pantry ada akak ni jerit kat aku..

Kak Ofis : Ayu!!(sambil tunjuk tangan ke 1 tempat)...

Aku : Haaahhh(terpinga sambil terbeliak mata)

Kak Ofis : Jangan lupa ambil Daim tu...(dengar jugak lah dia cakap sebab gaya2 mulut..hehe terpisah dengan cermin buatkan aku tak dengar)

Aku: ooo Daim..ok2...

sambil tersenyum memang favourite aku lah ni..bukan 1 aku ambil tapi banyak..ngeeee...kalau pergi Langkawi confirm beli...sooo breakfast pagi ni air milo + Roti kacang + Daim




5 comments:

M@W@R Q@SeH said...

adik akak baru blik dr langkawi ni...mak kata mmg banyak coklat di belinya...heheee daim dh tentu ade tu...

are_lin@yu said...

beznya akak makan coklat banyak2..rugi tak makan..hehe..pa pun daim mmg sedap..hehe

NOOR FATIN said...

memang sedapp coklat daim ni. dulu ada kawan saya bawak balik.. tu dia. xlarat nak makan.. hahah

deqla manjew said...

kat langkawi je ke ada coklat daim ni?

are_lin@yu said...

fatin : memang sedap kan fatin..hehe..makan lagi..ngee..

deqla: rasanya kot..sebab tak nampak g kat sini..hehe..selalu ayu pergi sana mesti beli and ada yg pesan..kalau belah sini ada senaglah..memang borong sini ja..hehe