Wednesday 28 March 2012

Entry bergambar:Jalan-jalan Putrajaya


Updates sebelum pulang ke kampung..hehe..
takut ada sapa2 yang rindu.. 
(tak boleh blah boleh perasan kat sini..hehe)
Boleh katakan tiap-tiap minggu aku turun Putrajaya.
motif??
tak tau nak pi mana..haha..
sambil-sambil tu dapat gak cuti mata..
yolah kat Putrajaya kan banyak tempat cantik,
pergi mana-mana ja mesti da pengantin posing-posing..
so aku pun membuak-buak lah nak posing sama..
nilah yang dapat nya…
layannnnnnnn…..









 yang bersama aku kat atas tu member aku Faiznur
 macam-macam aku panggil dia..
faiz boleh faiznordin pun boleh
(aku yang gatal tambah Din tu..;-))..
dia pun dah final year degree kat Shah Alam..
wahhh sedih dia nak dapat degree dah aku tak..
sob..sobs…;-(..


 Yang ni lak Cik Ayu yang perasan model..hehe

 
Ni lak Mr Anip…
tourist guide yang sangat rajin 
melayan kerenah aku n faiz..
untung tau bayar dia ni..haha..
jangan marah ya nanti kena jual;-)…

Tuan tanah: ada gaya boleh jadi model tak?ahakssss..;-)

21 comments:

Shiema Sufian said...

Lawa lawanyaaaa semua (:

are_lin@yu said...

shiema sufian ;tq shiema...;-)..

Syida Muhajir said...

Cantiknya.... t syida datang sana, ayu boleh r bawak jalan2

are_lin@yu said...

Syida Muhajir ;boleh2..nak dtg gitau ja..hehe

CINTA UNTUK KITA said...

lyn...........hehe ;p

Mizz ErMa said...

seswai sgt ler kalo nk try apply jd model..hehehe ha ah la, tempat nih mmg cantik tapi nape sy xpenah pei yer..hm~

Dr Zaira said...

terima kasih follower! :D

mybunny said...

follow u..:))))

Noor Fatin said...

boleh jadi model dah tu ayu. hihi.. nasib baik mr anip sporting kan.. ;D

Anonymous said...

seronok. lama tak jalan-jalan situ. :)

shahrazali said...

comelnyer cik ayu...

budak penjara said...

npe name faiz??x pelik ke??huhu

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

wahh2 seronok dyew jejalan ea..mmg ayu org nye =))

Unknown said...

cuba try test pergi tasik titiwangsa..lagi menenangkan kat sana

Unknown said...

amboiii dtg putrajaya x bgtaw eh....kalo x leh jumpa opis deqla..opis deqla jew la, bkn deqla..hahaha..

~ Jebat Derhaka ~ said...

agak terserlah kesengalannya ^^

L said...

sonok die berjlnn.. huu. bez la dapat tourist guide hensem.. haha

L said...

sonok die berjlnn.. huu. bez la dapat tourist guide hensem.. haha

Unknown said...

CANTIKKKKK...TEMPAT TU..HAHAHHAA

Shazreena Shukri said...

canti scenery..model-model pun bg kerjasama bergaya dgn baik..=)

MAY said...

wah..byk posing neh..