Friday, 16 March 2012

Patah Seribu..



Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikkan kata kepadaku
Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu
Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua
Hapuskan semua kenangan
Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi
Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku
Pergilah

p/s : mood tengah sedih..;-(

5 comments:

@ deqla manjew said...

ala dear.. x mo la sedey2.. sinyum cketttt... :).. haaa... cam tu la... senyum2 sokmo k... baru la awet muda...

hijabisbeauty said...

Assalamualaikum semua..

salam perkenalan dan jemput singgah ke hijabismybeauty.blogspot.com
Kami menawarkan tudung bawal plain no.1 'Dian Pelangi'
dengan warna yang menarik dan harga yng berpatutan..

http://hijabismybeauty.blogspot.com/

sebarang order boleh dibuat melalui sms 013-3189358 atau email ke hijabisbeauty@yahoo.com

Wanita Hiasan Dunia Seindah Hiasan adalah Wanita Solehah..
InsyaAllah

terima kasih senyum2 [:)

are_lin@yu said...

dEQLA :HAHA pandai deqla wt lwk..ok xsdih dah..hehe

NOOR FATIN said...

ala kenapa sedih2 ni ayu? huhu tgk x telemovie patah seribu tu? sedih jugak la kan. kena pulak dgn lagu... hihihi

are_lin@yu said...

huhu..mcm lgu tu jugak fatin..huhu..ayu pun dh tgk cta 2..not bad jgk kn..hehe