Wednesday, 12 September 2012

WW:boleh merokok tapi...


hehe pernah jumpa macam ni?? ;-)





 Kawan-kawan tolong picit tabung kahwin ayu harini,;-)

nak buat duit dengan mudah?klik <<--sini-->>
register pun dah dapat RM5 ;-)


<<<tabung kahwin hari ni ;-)>>



tabung kahwin


terima kasih, inform ya nanti ayu singgah n tolong juga..;-)

25 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada pernh nmpk tp dlm internet jla..hihi.

:: Mrs.Eady :: said...

glup!

Deqla manjew said...

pernah jumpa kat FB.. haha..penah ckp kat hubby camni, dia buat muka ngada2 dia pulak.. huh.. tak mkn saman!

Sue PeLik said...

hahahha kelaka! betul2 mohon asapnya ditelan. mampu??? huhu

QasehnyaRania said...

jenuh ler nk menelan asap tu..huhu

nanieybarnieylurviey said...

tak pernah.. kalau ada alangkah bagusnye.. asap tu telan.. :)

E'in said...

xpenah nmpk plak perokok telan asap rokok sendiri.. hahaha

ayu dh nak kawen ke?

Deq's Qienz said...

hahahahh tak pernah wat sis, hehee

nur anis said...

haha..camne tu?

ejulz said...

kalau masuk asap telan terus keluar ikut bawah la asap tu.. hehe.. kuar angin berasap. hehe

link ape tu ek? nak join boleh.? hehe

lelamaisara said...

hahahaa..kenyang makan asap la...

izan mama mia said...

suka sangat kalau letak tanda tu kat merata-rata..sbb mama tak suka ngan org merokok...errr...mama tak suka asap rokok tuu sebenarnya...BUSUK

nadyra said...

ayu. nk mtk tlg explain pasal says tu tak.
tak pham laaa.
plz ek :)

nadyra said...

ayu. nk mtk tlg explain pasal says tu tak.
tak pham laaa.
plz ek :)

~Cik Sweety~ said...

hehe..penah baca juga ne kt fb.. lucu kann..pndai bang pndai telan balik..hehehe

Mieya Atiera said...

Haha. telan asap? Mahunya sesak nafas nanti.

Masz Sidek said...

betul tu ayu....
sila telan asapnye...

Wanieys said...

hahaha...kepada perokok faham ambik sendiri la noh :)

Everything's Everythings said...

Haha telan asap rokok sekali.. mcm seksa je tu xD
kiranya sama la mcm xboleh merokok

Cik Nur said...

kikikiki..sempoi papan tanda tu, xsentap juga tak tahu laa..hihihi

BERT said...

lum pnh jmpa amran camni hihi

are_lin@yu said...

nadra..tak dapat access blog awakk..napa erk..

Miss BaNu said...

hehe sempoi..

Si Matatajam said...

Kan bagus kl semua perokok tgk ni..hi hi...3 cubitan manja...

Chic Na said...

setuju. patut letak camni kat semua tempat2 awam. ;)