Friday, 7 September 2012

Saat indah awal Perkahwinan...


Jom baca dulu ;-)


hahaha apa macam??
ini tak ada kena mengena antara hidup dan mati ya..hehe
sekadar share untuk lawak petang

harap dijauhi dari kita semua..Amin ;-)




Kata Ayu:ada lagi kerja ni,sebelum weekend..huhu..apa nak buat minggu ni ya..;-)

30 comments:

Cik Nur said...

errk...minta jauhlah...

nanieybarnieylurviey said...

mintak dijauhkan...

N.Aima K said...

naudzubillah huhuhuhu

Jue Derella said...

conclusionnye, xyah couple sblum kawin..couple lepas kawin... Hehehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kih3. masa bercinta batu disalahkan kalau kita tersepak, esok kalau dah kawen kita disalahkan sebab tak nampak batu tu. hik3

Deqla manjew said...

ish2.. mmg nk kena kerat 18 la kalo laki ckp cam tu.. hahahaha.. :p

Chic Na said...

hahaha.. ada ke mcm ni. mmg nak kena la tu. huhu..

MamaEma said...

minta dijauhkan...

boni kacak said...

hahahahahaha.. walaupun kelakar, tapi mintak2 lah dijauhkan semua tu..hehehehe

C'Jai said...

hehe..macam2 Ayu kan...

Detective Fiqa said...

errr. huhuhuhu

kaishin said...

minta jauh la tp kelakar jgk..hehe

Everything's Everythings said...

Hahah kelakar boleh pula terjadi mcm tu dialognya xD

Zaza Ridzlan said...

uish..harap2 xlah.. =)

Si Matatajam said...

Lawak tapi mintak dijauhkan situasi tu dalam rumahtangga akak,,

lelamaisara said...

lor....sabar je la...jgn le begitu...

~Cik Sweety~ said...

hye ayu..apa kabar?? lama tak jenguk cni...selamat hari raya dear..(^___^)

Masha Meisters said...

hahaha...xnak teruna yang camtu ler...mintah dijauhkan!

Yana Libra said...

mintak jauh~~~ huhu~

Izara4eva™ said...

gelak guling2 baca ni.. tpi minta jauh la ngn sume ni :)

Wanieys said...

mintak jauh la kalau dr bwh naik atas tu huhu

♥ Miss Hearty ♥ said...

hahaha..lawak !.tp mintak dijauhkan la :)

Nadia Elena said...

huhu mencikkk... >,<

Sue PeLik said...

hihihihi suke3!! kreatif org yang buat neh. eh, aku rasa mcm lari tajuk lak! huhuhu. btw, hurm hargailah pasangan anda semasa mereka masih ada! :)

Cendol said...

hahaha adoiii..mati la kalau macam ini...kau diam peah,kau diam peah!haha tetibe.ayuuu!!!cendol dtg ni.sory lame tak singgah

sal ya said...

alhamdulillah... dah lima tahun tp tak ada pun macam tu. hehehe...

Cik Aini said...

haish...
xmo lah mcm tu..
mintak di jauhkan lah kan..
moga dpt yg baik & beriman pun dah cukup =)

E'in said...

e'in penah bace yg nie.. huhu.. takutnye jadi mcm nie.. minta dijauhkan laaaa..

nur anis said...

haha.,..sabaw je lah..mintak dijauhkan la jadi macam tu..

Che Rosliza Che mat said...

amit2 hihihi