Monday, 10 September 2012

Sabar itu indah


Sabar separuh daripada Iman
Bersabarlah,Dia Maha Mengetahui





Kata Ayu:Monday Blues buat aku ;-(

17 comments:

Deqla manjew said...

nk jadi antara yg terhebat tu.. insyaAllah.. =)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

memang hebat kalau camni :)

nanieybarnieylurviey said...

betul tu Ayu..

Selamat bekerja!!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga kt seperti itu..

Kakzakie said...

... walau ada kalanya kesabaran itu menggigit tangkai hati hingga mengalirkan airmata.

Sue PeLik said...

setuju!!! jom kita jadi orang yang hebat!!

Wanieys said...

nak jadi hebakk juga :)

MamaEma said...

harap-harap akak dpt punyai tahap kesabaran seperti itu

:: Mrs.Eady :: said...

sabar ye..

nur anis said...

hidup kena banyak bersabar..:)

Chenta Eyfa Latieyfa said...

sabo je lah..satu perkara yg kdg2 ssh nak wat kan..hehehe

Che Rosliza Che mat said...

betul tue...sabar itu separuh dari iman kita...

Dezee said...

Heh..bukan Dezee.

Si Matatajam said...

Memang banyak dugaan utk jd org hebat n..

Chic Na said...

susah gak nak jadi orang sabar ni.
dah nak balik ni, takmo monday blues lagi k. ;)

Yana Libra said...

betul tu~ :)

dyabunga said...

dya setuju sgt..