Tuesday, 4 September 2012

macam sama umur tak??

dah pukul 6 petang...masih hujan kat luar maknya tak boleh balik lagi lah..
nak merempit tak boleh..hehe..kira OT boleh??hehe..
so apa lagi godek-godek album lama terjumpa 1 pic..
masa muda-muda dulu..

 
semua muda dari aku ni..hehe..
ada yang muda 4 tahun dengan 5 tahun..
nampak sama baya tak??haha
perasan sekejap..




Kata Ayu: bila hujan mau benti ni,nak balik..waaaaaaa..

23 comments:

AINI CHE DIN said...

nampak muda sentiasa..hehe

izz iizza said...

cantik posing..:)

Yana Libra said...

gaya je je kot yg membezakan? tapi cam sebaya ada gak..huhu~~ :)

dah balik belum tu~~

ADEEYA said...

Haha kaau tak cakap , nampak sebaya lah semua hehe

BERT said...

awet muddaa ayu ni ye hehe.. lbh kurg nmpk sbaya je :)

boni kacak said...

eh..kenapa nampak ayu lagi muda daripada dorang ni??hehe

Chic Na said...

nampak sebaya jek. huhu..

Nadia Elena said...

hahaha awet muda gituuu~

nanakimie said...

hee,sama pulak ayat nana ptg td,bila la ujan nak benti..yg takutnya siap ada kilat,huhu...xdapat nk balik

p/s: sama tinggi je tu,hehe^-^

Cik Aini said...

kehkehkeh
mmg betullah ayu..nmpk ayu muda lah,sama baya ja =)

**kenyataan tau.hahaha

Deqla manjew said...

nmpk sebaya jek..cer try gantung umo masing2 kat leher tu baru la org tau...hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi..ye2..muda aje tu..hihi.

ros_reeza said...

hihi.. muda remaja semuanya ye :)

Si Matatajam said...

Nampak sebaya ja tu...

QasehnyaRania said...

awet muda la katakan...

nur anis said...

untung la awet muda..hihi

wan nurul hezrina said...

aah nampak serupa jer semua.sebayajer.hehe

Cik Nur said...

yup..nampak sebaya.. :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

rindunya zaman muda2 dulu. hehe

Harith Iskandar said...

amboi posing maut tu..ehe.nk kenalan dgn yg baju itam tu boleh ke?ekeke

Haryati Faizal said...

awet muda lah tu....

Wanieys said...

huh comey2 belako ni...heheee

9n0L4 said...

yg pasti same saiz sumenye. hehe.