Tuesday, 4 September 2012

Gila kerja?Kerja gila?

salam 17 Syawal...anda yang berpuasa ganti atau puasa 6 tak hari ini? ;-)..
minggu ni ibarat minggu sibuk sebab aku gila kerja..eh yeke?
tak lah kerja yang gila cari aku..boleh gitu? ;-)..
apa-apa pun kerja tak pernah berhenti selagi kita hidup..
 
kalau surirumah pun sibuk dengan kerja rumah tambah lah yang bekerja kan..
yang penting sabar dalam melakukan kerja..
kerja pun satu ibadat kan..
kalau boleh buat lah dengan penuh ikhlas ;-).
pesanan untuk tuan badan..hehe..
itu saja dapat aku coretkan pagi ni..
nak gigih habiskan kerja yang sedang mengejar ni..huhu...
Selamat bekerja semua ;-)
 
saja nak tempek gambar 20 tahun..tak da motif..hehe





Kata Ayu:hutang BW ada lagi..sabar ya jangan marah2 ada masa ayu terjah..hehe

40 comments:

E'in said...

workaholic! hehe

nanieybarnieylurviey said...

same here... keje pending byk ni.. :)
Selamat Bekerja Ayu :)

Deqla manjew said...

xpe, pelan2 kayuh ayu..kalo laju2 nnti terjatuh...huhuhu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

jom2 kerja..

Noor said...

kerjalah anda selagi hayat dikandung badan..heheh

ros_reeza said...

selamat bekerja Ayu :)

BERT said...

kerjala gile2... tapi jangan buat kerja gila hehe

nur anis said...

selamat bekerja ayu..:)

Chic Na said...

kerja rajin2 ayu. banyak nak prepare plate agar ke? meh nak tolong. hehe..

TiranaAduka said...

Assalamualaikum sis...pekabar..?

Nurul Husna Mohd Hassan said...

keje2 jangan tak keje :)

Nadia Elena said...

huyooo bz dia kalah PM.. =D

Hasrina said...

samalah...ohh bnyak kerja...

NuZuL HaiRi said...

keje jgn xkeje. huhu

Cik Nur said...

selamat berkerja ayu... :)

Cik Nur said...

selamat berkerja ayu... :)

Si Matatajam said...

Kerja la dengan ikhlas Moga rezeki yg kita dapat tu penuh keberkatan..

Zie said...

akak kat sini kerja gila, huhu
takpa gambar cute

Wanieys said...

kerja rajin2 yer ayu :)

Masha Meisters said...

kerja jgn xkerja....hihihi :)

Ayumi Comot said...

huhuhu..ha'ah, nama kite same...

xpe....gile keje, byk la duit msuk nnt:)

izz iizza said...

cumil gambar..:)

iza baru dpt puasa sehari jer...ingat minggu depan nk sambung habiskan..:)

MamaEma said...

bekerjalah dengan hati yg ikhlas

izan mama mia said...

slmt bekerja..ayu

Karukord Jagau's said...

Bertudung biru....ayu gituu..... :)

Karukord Jagau's said...

Bertudung biru....ayu gituu..... :)

Arina Shamsul said...

selamat berkerja dear :) take care tau :)

Kesuma Angsana said...

cam KA dah namanyer Kuli kerja je lah tanpa henti !

lelamaisara said...

kerja jgn tak kerja ye cik Ayu...

LYAfrina said...

selamat bekerja dear...

duniafana said...

saya akan kuat bekerja :p

ejulz said...

x puasa 6 lagi.. hehe.. slmt bkerja gak ayu.. ada masa leh lepak2 main boling.. hehe :)

Haryati Faizal said...

cuti raya lama sgt ye...hihihi...

Everything's Everythings said...

Betul tu.. lakukan something dgn niat kerana Allah kan? ^^
nescaya senang je hati xde dok complain mcm2

Yana Libra said...

kerja kuat~~~ hehe :)

boni kacak said...

ada apa2 yang saya boleh bantu??hehehe

QasehnyaRania said...

kata ciksu jom kita terjah..hehe

9n0L4 said...

kerja kerja kerja. tak kan habis. huhu.

wan nurul hezrina said...

skang nie pas alik raya mmg kerje menimbun2..huhu nie baru smpt jenguk..nurul kalu tepek gambar 20 tahun mesti org tak caya sbb kurusss 41kilo jer berat

Harith Iskandar said...

selamat bekerja juge.saje tempek bg nampak mude belia kan kan kan?ehehe :)