Thursday 6 September 2012

Wayar Putus @ tiga suku?apa tu?



kalau istilah utara orang yang agak perangai 'gila-gila' atau sewaktu dengannya
wayar putus atau tiga suku tulah gelarannya..hehe
yeke?kalau bukan orang utara cakap macam tu 
maknanya family aku aja lah..hihi

masa belajar dulu ada jugak aku jumpa kawan camni
memang gila-gila sikit perangai
tau nak kacau orang ja
kadang2 suka kadang2 nak marah jugak kalau tak kena dengan mood kan..hihi

kadang2 kita tak dapat tau bila masa dia ada masalah..
tapi terkejut jugak bila sekali naik angin mak aiii
macam semua benda nak terangkat habis..hehe

tapi apa pun aku lebih senang dengan orang gini
jadi tak kekok nak sembang pun
ada ja idea dia..hehe

kawan-kawan camna plak ada ka jumpa
kawan yang lain dari yang lain??hehe






Kata Ayu:ada last kerja pastu nak balik beli makan buka posa..ada sesiapa posa tak arini?? ;-)

20 comments:

dya nasir said...

ada je jumpa..hihihi

Miss N™ said...

ada juga kawan macam ni..hihihih..

selamat berbuka ayu.. :)

Chic Na said...

kawan2 yg mcm ni la yg menghiburkan hati sebenarnya. tp kalo ramai yg mcm ni pening jugak nk melayan. huhu..

boni kacak said...

hahaha.. saya kategori 3 suku tu agaknya.. sebab ramai kawan saya cakap macam tu..hehehe

Liyana Anuar said...

saya rasa saya pelik...hehe :p


selamat berbuka~ :)

Nadia Elena said...

kawan 3 suku takde. tapi kawan yang 5 suku ramai lah. 5 suku ni lagi advanced dari 3 suku. hahaha.. =D

haryati said...

betul kdg2... terkejut gak bila tibe2 dia naik angin, sbb jarang2 camtu kan...akak pun ada membe camtu gak dulu...ms blaja...

kakyongnida said...

saya pun suka kwn dgn org mcm ni. sekepala hehe

kakyongnida said...

saya pun suka kwn dgn org mcm ni. sekepala hehe

Everything's Everythings said...

Hahah boring la kalau kawan kita semua jenis yg sama kan? mesti nak ada satu yg extraordinary xD

Si Matatajam said...

Kadang org yg gila2 camni penting gak dalam menceriakan hidup kita..Betoi dak?

mummyrinazone beauty said...

kawan2 nurul semua ok rasanya nurul yang gila2 cket.hahaha tapi tak plak gayut terbalik palo2.huhu

BERT said...

kdg2 kwn yg pelik tula yg byk istmewanye hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

pasti ada yg mcm ni..hihi.

Cikrosecute said...

ada....masa sis bujang dulu ada sorang...memang sewel..

Unknown said...

tapi entah apa2 tu la yg unik!! :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

ada. yang banyak cakap ada, yang senyap ada, yang gila2 ada :)

Anonymous said...

Selalunya orang yang terlebih happy ni sembunyikan sesuatu yang sedih dalam diri dia..tapi ni dezee yang kata. XD

Unknown said...

ada juga kawan sy yg giler2 ni..kalo org tak kenal mmg sakit hati sembang dgn dia..hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ada...ngeeeeee