Tuesday, 4 June 2013

Half day ;-)



Salam Semua...Alhamdulillah pagi tadi sampai KL Central,pastu terus naik tren balik Serdang.So hari ni half day,petang baru masuk.agak penat jugak tapi demi kerja yang semakin banyak ku gagahi jugak..hihi..

nanti ada kelapangan ayu singgah blog korang sikit demi sedikit ya.hehe..opss balik ofis terus dapat berita minggu depan mungkin kena pergi Kelantan pulak pasal kerja jugak ni..adoi buzy bebenar lah..tapi sekejap ja lama ok jugak kan..haha

ok jom sambung kerja..hehe

19 comments:

Nurzakiah Hanum said...

jom2

lia said...

mmg x menang tgn kena outstation ni... ;)

Kakzakie said...

Kalau sekejap itu yg penat Ayu sebab tak sempat nak rehat dah kena bertolak balik..

Farah Waheda Wahid said...

jom jom kita sambung kerja.... lepas makan ni mata kuyu pulak...

nuyui a.k.a miss YUI said...

bz sgguh ayu..jgn lupa rest sama naaa..

deq's qienz said...

ok noted..take a rest oke :)

HeNRieTTa JoSe said...

Demi tugas....selamat ke klantan pula nnti ayu...apa apa pown....kesihatan diri perlu dijaga....

Deqla Manjew said...

alhamdulillah ayu selmt blk sini.. naik KTM lg ke? hihi.. amboi padatnya jadual.. nk pegi kelate.. wahhh.. bole jumpa jaakechik & cikna tu.. hihi..

Kesuma Angsana said...

tq sudi jengk KA yer ayu !

Ratu Hatiku said...

Kenapa x amik full day jerk.. :D

Amanina Mads said...

semoga dpt naik pangkat..hehe

Rosmiza Ali said...

Busy nya Ayu.. Apa pun , kesihatan tu jaga tau.. Jangan sampai sakit pulak.. =)

Cik Nur™ said...

alhamdulillah...
selamat sampai...

selamat kembali bertugas ye ayu.. :)

Cendol said...

hi ayu yang busyy :) cendol datang nak menjengukkk kamu :)

nanieybarnieylurviey said...

Busynye Ayu :) :) selamat bekerja.. Bw later. :)

izan mama mia said...

masa muda...masih free..kerja ayu..kerja..ehe

dya bunga said...

lama xsinggah sini..huhuh..jgn marah dya ye

Chic Na said...

banyak travel ayu sejak 2,3 menjak ni.. tp best dpt jalan2 sekali. ;)

Si Matatajam said...

Akak ni pun bz manjang ja tu sebab jarang bw