Sunday, 30 June 2013

Cinta Pertama susah nak lupa??



Setiap orang mesti ada pengalaman bercinta kan?bab cinta pertama susah ke nak lupa?bagi ayu atas diri sendiri jugak.ada yang cepat pulih ada yang makan tahun jugak lah.

memang agak pedihlah bila putus cinta ni.lain orang lain cara untuk pulih kan.macam pengalaman ayu agak lama nak buka hati balik.siap bernazar lagi..huhu..jadi sepanjang belajar dekat u memang tak da lah couple bagai ni.serik lah kononnya.hehe..tapi nazar tu bagus jugak buat ayu fokus study.hehe

selepas 3 tahun barulah terbuka hati sikit tu pun susah jugak lah.nasib ada yang sabar kan.hehe.kesimpulannya pengalaman ayu lama sikit lah nak ok..hehe..korang ada pengalaman tak?

20 comments:

dear xila said...

kami pun bertahun nak lupa...fuhhh ;p

Jue Derella said...

Mmg susah nak lupa... kenal hanya 2 bulan, tapi 2 tahun pun still lagi xbleh lupa... Sampai la sekarang.. dah hampir tiga tahun.. tp memories still lagi fresh..^^

Ayuni said...

ada, first love sye meninggal accident....

eita said...

betol tu...susah benor nak lupa kan

Firdaus Stark said...

tak pernah pun bercinta, jadi tak pernah rasa perasaan putus cinta...tak tipu,
tapi ada perasaan kat seseorang tu ada la, pendam perasaan ni, tapi tak katakan kat dia pun takut nanti elok2 dah kawan pastu jadi lain..huhu
so, tunggulah masa yang sesuai, situasi yg sesuai, dan bila diri dah bersedia sepenuhnya.. :)

CtAyue said...

cinta pertama mmg sukar dilupa..dh kawen pun still ingat lg kenangan cinta pertama..hehe.. walhal masing2 dh kawen pun dan siap g kenduri kawen dia..tp citer je kt encik suami, encik suami pun citer je kenangan cinta pertama dia.. so, takdelah jeles tiba2 terserempak mana2 ngan ex-cinta pertama tu kan..kihkih.. itulah org ckp cinta pertama mmg susah nak lupa tp gagal cinta pertama tak semestinya cinta utk kali kedua tak berjaya.. :)

Rara Nasiha said...

Cinta monyet zaman sekolah. Jadi senang je nak lupa. hehe

Deq's Qienz said...

pgamalan cinta monyet ada la ayu..hehee..memori ttp ada..tp xder la kesan mn..mklumla cnta myet.

the malay male said...

cinta pertama mmg kuat auranya...susah utk dilupakan

Cik Nur™ said...

sejujurnyakan, sampai sekrang tak boleh lupa..huhu

Cik Aini said...

betul2..Ai sokong bkn sng nk lupa cinta pertama tmbh2 kalo selalu jumpa...adoiii

jom bg tips Ayu.hehehe

Deqla Manjew said...

cinta pertama.. mmg ssh lupa.. skalipun dah sembuh dari luka, cinta pertama tu mmg xkan luput dari ingatan.. wlu camna skalipun.. kecuali la kalo hilang ingatan...hihi..

Chegu Anuar said...

CInta Pertama : Honestly.. Isteriku la cinta Pertamaku.. Huhu.. Oh My Darling.. Hehehe..

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada pglmn juga tp mybe psl dak2 lg kan..umur 17..huhuhu

Haryati Faizal said...

memang susah nak lupe ayu... tapi kena sedar bahawa jodoh kita adalah ditentukan oleh Allah...

Amanina Mads said...

ambil masa setahun sbb lps tu bercinta balik..haha. cinta pertama takda dlm ingatan

Ummi Iman said...

Memori mmg susah nak lupa. Tp bila dah ada pengganti, boleh dilupakan ;)

9n0L4 said...

takde pengalaman cinta pertama. hehehe. terus jadi je. alhamdulillah. ;)

Chic Na said...

mmg takkan lupa kot.. huhu..

Chic Na said...

mmg takkan boleh lupa kot.. huhu..