Wednesday, 12 June 2013

KLU untuk teka teki ayu





Jom Jawab teka teki ayu:

oppss lupa bagi klu,sebenarnya pokok ni pun ayu jarang tengok.hehe
disebabkan kena tanam baru tahu camni rupanya..
tak salah kena ada lesen untuk tanam,tak boleh sesuka hati ja tanam.hehe
dikira klu tak tu??hehe
dekat Kelantan rasa banyak pokok ni..
jabatan yang mengendalikan poko ni ada di Kelantan ;-)
ok cepat teka 2 peneka terpantas ada cenderahati..hehe

jawab kat  entry ni ya <<TEKA TEKI>>

9 comments:

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

bagi la klu lain ayu..huhu pening..

jaakechik said...

ermm...pokok tembakau la kot. sbb di kelate aja ada satu2nya ofis tu...

Nyue said...

Masih blurr dgn klu tuu, biarpon k.yu ni org kelantan..ahahahahaha...
pokok apakah itu? herba rsnya..siap kne lesen bagai..ahahaha... pokok bunga xpyh pakai lesen rsnya..ahahahah...

xpon ntah2 pokok tembakau..xkan plak ayu nk tanam pokok tembakau..adusss..

HeNRieTTa JoSe said...

tanam pown kena ada lesen? errr....pokok aper yea...jap nk p terjah...

Deqla Manjew said...

pokok nak kena ada lesen?? pokok gapo dio ni weyh..hahahhahaa.. pokok berlesen la deqla jawab.. abis citer! kohkohkoh...

Mrs Velentine said...

oh ni ya teka teki tue

Deq's Qienz said...

xkira nk teka juga..pokok tembakau..yeahhh dq menang,.hahaa biul dak nih kann..sabo jelahh

Cik Nur™ said...

patutlah kena ada lesenkan..
pokok tembakau rupanya.. :)

Chic Na said...

nyue teka dah betul tu tp konfius. hehhe..