Thursday, 13 June 2013

Harga Kereta turun





wahh harga kereta dah turun?sapa yang plan nak beli kereta boleh lah usha2 kan..mana tau kot ada berkenan..ayu belum tiba masa lagi nak beli kereta.hehe..banyak yang harus di dahulukan dulu..huhu..yang penting biar kita ada aset yang betul2 menjamin masa depan kan..

bab kereta memang ayu tak pandai sangat.hehe..setakat naik pandailah.haha..Sepuluh model yang telah menurunkan tanda harganya di pasaran setakat ini ialah Peugeot 308 (11 peratus), Volkswagen Golf (7.1%), Viva (5.4%), Myvi (4%), Persona (3.8%), Alza (3.4%), Preve (3%), Honda Jazz Hibrid (2.5%), Saga (1.1%) dan Exora (0.7%).

sebelum turun harga mesti dorang kaji bagai kan,mungkin ni yang mampu diturunkan.banyak faktor nak kena tengok tu..huhu..


15 comments:

Rosmiza Ali said...

Bagus2! Tapi lesen pun takdo lagi.. Kekekeke..

Nurzakiah Hanum said...

jom beli keta

Cik Nur™ said...

Nur pun bab2 kereta ni tak berapa pandai sangatlah...

tapi setakat ni, pakai je la kereta yg dah byk bjasa dengan nur tu..hehehe

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

hehehe Shakira pun belum nak beli kereta lagi, dulukan apa yang patut sekarang ni lagi2 hal kawin.. gatal! :)

Deq's Qienz said...

ermm harga turun pon xmampu juga ayu..pakai keta y mn ada je..hihii

Nyue said...

huhuhu...jika dikaji yg sebenarnya, harga xturun pon ayu..itulah yg realitinya..bohong je tuu...

duniafana said...

preve ok kot?

Chegu Anuar said...

Bungkuskan 5 Ayu.. Hehehe..

Kesuma Angsana said...

malas nak buat hutang lahh ayu hehehe

Deqla Manjew said...

wahh.. jom2 kita beli keta baru.. hihi

wan nurul hezrina abd halim said...

sayangnya keta kenari akk rosak tak tepat pada waktu n terpaksa ambil yang baru sebelum harga keta turun=(tapi takpelah nak buek camno

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.
lagi bertambah jem kan..

Chic Na said...

jom beli kereta.. hehe.. dengar2 abah cikna nak beli kereta lagi. elokla harga dah turun ni kan. ;)

nanieybarnieylurviey said...

Nani xde lesen n tak nak tambah hutang .. So hold la dlu. Hehe :) jdi penumpang kereta je

LYAfrina said...

cpt2 ambik pluang