Thursday, 13 June 2013

BE ke 7 2013






 dah lama tak cek..hehe..tengok2 dah ada yang kredit dah pun..
ayoyo ingat nuff dah tak bagi BE.hehe
ada jugak rupanya..tapi tak banyak lagi tabung tu..huhu

baru tahu jugak pasal Transtitions tropical ni kanta direka untuk cepat menyesuaikan diri dari rumah yang jelas kepada gelap sepenuhnya dalam matahari terang, yang menawarkan kelebihan yang berbeza lebih kanta jelas. Tetapi Peralihan ® kanta penyesuaian tidak hanya kira-kira yang jelas dan gelap, mereka terus menyesuaikan diri dengan perubahan cahaya supaya mereka sentiasa betul-betul bawah naungan anda perlu mereka untuk menjadi.

Mitsubishi Mirage boleh tahan jugak harga pun tak adalah mahal sangat dari RM55 328-RM63 120.ok lah kan..sesuai untuk perempuan bawak..hehe

boleh tahan kan..hehe..kecik comel ja ;-)



22 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

duniafana said...

cool!nk jgk

Deq's Qienz said...

tahniah ayu..murah rezeki..dq xprnh dpt lg..huhuu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Comel gak kereta tu kan...

alhamdulillah..rezeki.. :)

lia said...

adik ipar bgtau mirage ni xbest sgt... best g bawak pesona katanyer... 'komen dr wartawan auto tu'

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah dear..

Nisah Idham said...

congrats ayu ... nnti cash out share gan akak ye :P

Kakzakie said...

Wah.. semakin bertambah dah iklan semakin murahlah rezeki ye Ayu..

Kesuma Angsana said...

tahniah yer dear !

Rohani Hashim said...

murah rezeki ayu...aamiin. ;)

Deqla Manjew said...

tahniah dpt BE dari nuffnang.. mmg cute la keta tu.. pink kaler ada x? kohkoh...

diana said...

bestnya banyak be..:P

HeNRieTTa JoSe said...

Tahniah ayu....rietta blom pernah ada sebarang BE....hehhee....

Rosmiza Ali said...

Wow! Dapat BE lagi.. Tahniah Ayu!=)

Cik Nur™ said...

Murah rezeki Ayu.. :)
Tahniahh...

Pykaa Pdott said...

Taniah sis . Untung la kan . Hehe

BERT said...

kete iedaman ye ayu? hehe. aah smart kete tu... mmg comel.. be lagi tahniah2... menten ok!

wan nurul hezrina abd halim said...

akkpun lama dah nie tak wat iklan promo nuffnang tah ape be ngah running..tak dan2 nak buat..

*ayu akak dah hantar tau yang detox foot tuh=)

QasehnyaRania said...

tahniah.masih baru.semoga kekal lama kan :)

Chic Na said...

murah rezeki ayu.. nanti bolehla beli kereta ni.. hehe..

nanieybarnieylurviey said...

Nani da lama da xdpt.. Alhamdulillah rezeki blog Ayu.. :)

LYAfrina said...

lya dh lme xdpt be.. huhu