Tuesday, 11 June 2013

Puding Karamel






Salam Syaaban semua..moga permulaan syaaban ini adalah yang terbaik untuk kita..bulan depan dah ramadhan sekejap ja kan?huhu..dah habis puasa ganti?hehe..

Sabtu lepas tak da buat apa dekat rumah.teringin pulak nak buat something.last terciptalah puding karamel.hehe..suka buat ja,bab makan bagi orang lain.haha..

ayu ada buat 2 jenis resepi..1 tak pakai telur langsung tapi kurang menyengat sikit sebab rasa macam agar2.hilang keaslian puding tu.. 1 lagi resepi tak pakai tepung langsung..



inlah rupaya..ingat dah ambik gambar banyak rupanya tak lekat kot.ada yang ni sekeping ja..huhu.."my pinky puding karamel"..haha..

se saja ja letak pewarna tu..tapi keaslian rasa tak hilang ok.hehe..sapa suka makan angkat tangan?ops silap tak nampak.hehe


22 comments:

wan nurul hezrina abd halim said...

wahhhh puding karemel warna pink=)

:: Mrs.Eady :: said...

:)

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

nak rasa! pos sini! :)

Maria Firdz said...

wrna yg jarang org buat.. peach2 nk pink... hehe

lia said...

xreti nak makan puding caramel he3...

shu said...

sy pun suka puding karamel..sng nk buat..plik jgk puding kaler pink..rupany Ayu letak colour..hehe..

trah zain said...

Dh nk puasa dh kita ni yr..hehe..
Sgla mcm puding msti byk time puasa ni...pudng roti sedap, puding karamel jrg mkn, xreti nk buat,,hehe

Kakzakie said...

Ni makan masa sejuk bila masuk perut terasa enaknya Ayu...

Nurzakiah Hanum said...

salam
singgah pagi selasa
sory sangat2 hari ini anum bz skit

Si Matatajam said...

Owh letak pewarna rupanya...akak pun dah lama tak wat puding ni..

:: Cik Viva :: said...

First time puding karamel kaler pink...

Ara Afiq said...

sedapnya puding karamel. peberet ni. hehe

diana said...

**angkat tangan tinggi2...*

Deqla Manjew said...

so pinky.. so yummy... mesti sedap ayu buat ni kan.. hihi

izan mama mia said...

akak sangat2 suka puding...

Yana Libra said...

rajin ayu buat~ :)

LYAfrina said...

sedapnyerrrrrrrrrrrrrrrr......
febret lya ni. tp y ayu special lg..pink colourrr g2

Cik Nur™ said...

mkn sejuk2 mmg sedapkan ayu..
licin je masuk kerongkong.. :)

Amanina Mads said...

pandai ayu buat...hehe

QasehnyaRania said...

sedap kan tp ciksu tak boleh nk telan.kalau buat utk cik abe je..

tak suka telur.huhu

Chic Na said...

pink lagi puding karamel ayu..

nanieybarnieylurviey said...

My fav. Lgi byk telur lgi sdp.. Nk sedap kena buat sendiri la. :)
Wahh smpai pink color puding ayu. Da mcm stoberi da