Wednesday, 19 June 2013

Hadiah dari Blogger..Terima kasih Daun Keladi ;-)


Salam Semua..maaf kelewatan meng-update hadiah2 dari korang.hehe..ada ja tak sempat kan.hehe..terima kasih sudi bagi ayu hadiah..


antara hadiah yang ayu dapat..

Keychaid dari bandung dari YUI sebab ayu menang GA YUI bulan April..tq banyak2 Yui,bertambah koleksi pasni.hehe...

Keychain Sarawak dari Ummi Iman..tq kak sudi post dekat ayu.semua koleksi sekarang letak kat ofis.boleh tengok2.hehe..

Getah rambut n notepad tu dari K.yue,lama dah dapat baru sempat nak ambik pic.hehe..selamat gantung dekat ofis dah.hehe..tq kak Yue..

Frigde magnet dari ejulz.tak salah 100 blogger dpt kan..rajin ejulz..hehe..dah gantung dekat ofis jugak..tq ejulz..

opss yang keychain topi tu dari member UPM yang g belajar dekat indonesia,tq buat Mas ;-)


selamat bergantungan dekat ofis..hehe

Buat Deqla,Kak Niena dan Kak Aima,ayu mintak maaf sangat2 tak sempat nak tengok hadiah yang di pos kat kampung.bukan apa mama baru pindah rumah aritu,so dia pun tak ingat kotak yang dia simpan kan hadiah tu letak kat mama.nak cari tak sempat lak.sempat dia bagi bayangan gurauan sajalah kat ayu.hehe


cantik tak ayu lukis?hihi

penyepit nota dari deqla..tq tau itu yang dapat ayu bayangkan,betul tak?hihi..tq deqla..

syiling dari sigapore dari Kak Aima,tq kak..tapi mak tak ingat plak nilainya..hehe

Buku surah pilihan kan Kak Niena?tq jugak tau..nanti balik kampung ayu tolong cari kat mama pulak..hehe


surprise!!!haa nilah hadiah yang mama dan abah ayu bagi sempena 24 tahun 14 Mei haritu..hehe..ingat jugak kat anak dara yang sorang ni..hehe..kalau hadiah mama yang pilih confirm warna biru sebab dia tau anak dara dia ni peminat biru ..haha..tq buat mama dan abah..;-)

Ni pulak hadiah dari en anip..cakap tak da hadiah,ingat betul lah kan..tup2 ada jugak.hehe..tq sebab bagi jam gambar ni kat ayu..hehe


tq pada semua blogger yang sudi bagi kenangan ni kat ayu..hehe..inshaallah moga ikatan yang terbina terus erat dan kekal.moga semuanya dimurahkan lagi rezeki ya ;-)

27 comments:

Nurzakiah Hanum said...

best kan dpt adiah :)

ejulz said...

bila tgk mutiara tu, teringat someone.. hadiah pertama saya kat dia.. ermm..

lia said...

wahhh note pad tu menarik la... unik

Deqla Manjew said...

sama2..wahh... rajinnye ayu lukis..cantik pulak tu.. punye la nk hrgai pemberian org.. terbaiklah ayu nih.. terharu rasanya.. xpela. nnti jumpa la tu kat kotak mana2.. dah jumpa nnti boleh snap.. lebih kurang mcm tu la..hihi..

Deqla Manjew said...

ehh cantik la jam ada gmbr tu..dulu deqla ada gak.. tp gmbr shah rukh khan.. hahahhaa... ;p

nuyui a.k.a miss YUI said...

hadiah en anip tu lain dr yg lain...

Farah Waheda Wahid said...

Alhamdulillah...Rezeki... Happy for you... *_^

BUNDA a.k.a KN said...

Tahniah, yang jam bergambar tu paling cantik..

Ratu Hatiku said...

Cantiknya semua fm tu, yg paling akk suka tgk da tentulah rantai tu mmg cantik.. Jam pulak nmpk unik..dah lama xbuat jam mcmtu.. letak gmbr.. :D

Solehah Shamsuddin said...

cantiknya rantai mutiara tu.sesuai dengan ayu.hehe jam gambar tu cantik jugak.tu pic ayu ke? :)

Miss Zahirah said...

waa.. byk hadiah..
tp paling suka jam dinding tu...

unsecretostory said...

Banyaknya.. Kalung tue best laa . Gojes ahh . Nice .

:: Cik Viva :: said...

best kan dapat hadiah..hehe.
emm..jam tu cantiklahh..nak satu!!

E'in said...

byk tol hadiah die.. ehem, yg jam ade gmbr tu cantik laa.. :p

Aine Ainun said...

kemain banyak hadiah dia=)))

bestnya..=)
rezeki namanya tu,
separuh ja gambar En.Anip tu..ehehehehe

Yumida Huda said...

menggoda tul rantai tu ayu
cantik

Cik Nur™ said...

cantik ayu lukis...
hadiah anip bagi tu cantiklahh...

aReLaN said...

wah...banyak tu. untunglah ramai member blogger lain bagi hadiah.hehehe

BERT said...

byknye hadiah!! pling best tang jam tu.. sweetnyeee

Chic Na said...

wahh siap lukis tu. konfem terharu org yg bagi hadiah tu. hehe.. jam tu sweet la. ;)

Cik Aini said...

wahhh bestnya Ayu..
sweet je jam dr En Anip tu..bikin kenangan kan :)

yg mak Abah bg tu cantik bleh pakai g kenduri.hehee

Deq's Qienz said...

byk adiah ayu..murah rezrki

Chegu Anuar said...

Uihhh... Syoknya.. Mcm artis la Ayu..

fieda said...

byknyer dpt hadiah..paling special set mutiara tu

Amanina Mads said...

bertambah rezeki ayu kan :)

Yana Libra said...

best semua hadiah tu.hehe~ :)

wan nurul hezrina abd halim said...

semuanya cumei2 belaka