Thursday, 6 June 2013

Salam Israk Mikraj





Salam Ikrak Mikraj buat semua..selamat bercuti bagi yang bercuti..negeri Selangor tak cuti hari ni.so kerja macam biasa lah kan..hehe..

tak lama dah nak puasa tinggal hampir sebulan ja kan..cepatnya masa berlalu,umur pun makin bertambah..moga bertambah jugak ilmu dan amalan kita..bukan saja menghampiri tua,tapi juga kematian..huhu

kita umat akhir zaman,umat Nabi Muhammad SAW sebaik2 umat..bertuahnya kita menjadi umat nabi Muhammad SAW.moga kita memperbaiki apa yang kurang,menambah apa yang baik.inshaAllah..peringatan untuk diri ini juga yang tak lari dari kesilapan.huhu


15 comments:

Nurzakiah Hanum said...

salam israk mikraj

Deqla Manjew said...

salam israk mikraj ayu.. bersama menghayati perjalanan Rasulullah S.A.W... ;)

Lyaa Suriany said...

hye ayu. lame xterjah.
bile sbt pasal xlame lg puasa.
trs rase nk dkt raya dah
haha

Kakzakie said...

Itulah yg sebaiknya Ayu. Berusaha utk menjadi lebih baik.

dya bunga said...

salam israk mikraj.. :)

Kesuma Angsana said...

sama2lah kita yer

Cik Nur™ said...

salam israk mikraj juga buat ayu.. :)

HeNRieTTa JoSe said...

Sayu plak hati bila dgr ceramah ustaz sayup sayup dr kejauahan....

Etuza Ezawarna said...

alhamdulillah kita menemui israq mikraj...Allah maha besar. Tq datang ke laman Pesona

Amanina Mads said...

salam israk mikraj..negeri penang pun xcuti.. huhu

Deq's Qienz said...

hye ayu..slmt bcuti ya ;)

Cinta Misteri said...

isra' mikraj, mlm penuh rahsia.
selamat berpuasa....dh boleh star puasa kita ni

Chic Na said...

kelantan pun tak cuti.. ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kedah cuti hihi

Si Matatajam said...

Salam Israk mikraj Ayu..Walaupun dh terlepas harinya...