Friday, 14 June 2013

Bila nasi bertukar menjadi.....




Salam Jumaat semua,sebelum tu maaf ya hari ni tak sempat nak melawat semua rumah.tengahari semalam tak sempat keluar lunch,so balik dari kerja memang lapar tahap menggigil badan..haha..dah lepas mandi semua,hajat nak makan lah kan.sekali bila buka bungkusan.ini yang jadi!

Pulut sekaya rasanya.hehe

yang sebaris lagi telah dihabiskan housemate.haha..aduhai terpaksa tahan lagi lah perut,kena masak nasi lak.dugaan semalam..hehe..tekejut masa bukak..eh ada ka nasi macam ni?*blur punya pasal.haha..tak larat nak pergi pulangkan balik.nasib selalu pergi kedai tu.boleh lah pergi mintak halal nanti..hehe

dorang cakap boleh tahan sedap jugak..haishh mengidam ni pulak la..hehe


KataAyu:bermeeting petang hari,isnin sambung bw ya ;-)

18 comments:

QasehnyaRania said...

kreatif

lia said...

ni nasi menjadi pulut ni he3

Chic Na said...

err saja tu tuan kedai buat2 tertukar. nak promote produk baru. hehehe..

Salam Jumaat ayu.. ;)

Kesuma Angsana said...

hehehe kalau KA telan kan aje

Chegu Anuar said...

Cobaaaannn tu Ayu.. Agaknya la, takdir suruh teruih berdiet kot.. Hehe

wawa syaida said...

sedapny pulut sekaya..susah nak jumpa kat area sy

Deqla Manjew said...

apa tu ayu? 1st time deqla tgk nih.. blur jugak.. hahahaha..

Kakzakie said...

Habis tu Ayu tak makan atau Ayu masak lainlah ye..

E'in said...

tu pulut ke?

eita said...

nampak macam sedap...

Cik Nur™ said...

dah ala2 sushikan rupa puluit tu.. :)

izan mama mia said...

puluit sekaya...lama tak makan

Dayana Bahar said...

mcm mana leh bertukar lak tu?? beli sendiri ke kirim kat orang

Ummi Iman said...

Tak pernah pula jumpa makanan mcm ni ;)

Rosmiza Ali said...

Pulut campur kaya? Tak pernah dengar pulak.. Huhu~~

nik ros said...

salah bagi yea. tak perasan agaknya tokey kedai tu..hehe

nanieybarnieylurviey said...

Orang salah bgi ke Ayu??

LYAfrina said...

x pnh mkn lg..