Sunday, 16 June 2013

Kenduri Kesyukuran




2 minggu lepas ayu balik kampung sebab mama buat kenduri kesyukuran.Alhamdulillah 2 Jun 2013 ulangtahun mama dan abah yang ke 25 tahun..moga terus kekal moga mama kuat hadapi dugaan yang mendatang..tak banyak gambar yang sempat snap ayu kalut bakar ayam.haha..

antara lauk yang dihidangkan,ni ambik katering kat mak en anip ja.hehe..
pastu mama buat pulut kuning dan kuih muih.
kalut sampai tak sempat snap.hehe


ni adalah chef bongsu dalam family ayu.haha..chef harris..


 yang 1 ni confirm ayu yang makan.kalau orang lain tak cukup 1.hehe
tapi lepas tambah pulak lagi 3.haha

ni anak2 member ayu,3 orang dah haa..jenuh nak kawal.hehe

muka copy paste bapaknya.hehe

acik ayu pun nak jugak.hehe

tetamu yang lain yang datang banyak kawan mak dan ayah,tak kenal sangat..so memang tak la se sporting nak pergi tangkap pic.hihi..malu sama kot...haha

Alhamdulillah selesai sudah kenduri yang mama buat.kalau kenduri yang besar2 nanti ayu jemput semua eh..ni yang kecik2 ja.hehe

16 comments:

QasehnyaRania said...

alhamdulillah
ciksu doakan semoga hbungan ibu bapa u kekl bahagia hingga hujung nyawa.aamiin

NoEn said...

sedapnya ayam bakar tu

Deq's Qienz said...

kenduri besaw knduri ank dara nih la kan..compom buat besaw punya

eita said...

sedap tu....

selamat ulangtahun untuk parent ayu...

Yumida Huda said...

wah..dah besar anak kwn ayu tu
kiut diorang
sedapnye makanan yg terhidang tu

Cik Nur™ said...

selamat ulangtahun perkahwinan yang ke 25 buat mama & papa ayu...

sedap2 makanan tu.. :)

LYAfrina said...

alhamdulillah..smuanya bjln dgn lncar kan...

Chic Na said...

harris tu comel lah.. hehe.. cikna mmg tak caya ayu makan wing seketul je. haha..

::CIK LYNN:: said...

lama lynn xsinggah sini...huhuhu...memang tak sempat...

ingatkan kenduri ayu dh tadi...hehe

Deqla Manjew said...

wahh bestnye menu.. mak anep berkatering rupanya.. baru nk tanya nape ayu x ajak, skali baca kat bawah ayu dah bgtau siap2..hihi..

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedap tgk lauk2nya..

Kesuma Angsana said...

wah kenduri2 ni mmg best kan !

Nys Anis said...

haha . comel je cik ayu ni , nak cubit2 pipi tu ..

aReLaN said...

nanti kenduri besar jangan lupa jemput tau.heheheh

Cik Aini said...

wahhh
x jemput ai pun tau.hehehe

apapun moga kebahagiaan stiasa mngiringi fmly Ayu.amin

wan nurul hezrina abd halim said...

awat seketui jer ayam?huhu