Monday, 17 June 2013

Mimpi yang paling indah...




indahkan Kota Makkah

Salam semua...moga segala urusan kita hari ini dipermudahkan ..amin..sejak mimpi hari tu sampai ke hari ni asyik teringat ja..bestnya kalau dapat mimpi macam tu lagi...

seumur hidup ayu tak pernah mimpi melihat Kaabah di depan mata.Alhamdulillah 1 malam dalam bulan Rejab haritu ayu mimpi ayu betul2 ada di depan Kaabah,ramai sangat orang lalu lalang,tapi ayu still nampak Kaabah pastu tersenyum sendiri.

sampai sekarang tak tahu apa maknanya mimpi tu tapi asyik teringat saja memang dalam impian nak ke sana tapi tu lah duit tak cukup lagi..memang berharap sangat suatu hari nanti dapat jejak ke Tanah Suci rumah Allah ni..inshaAllah.amin..




21 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga mnjd kenyataan..amiinn.

ejulz said...

amin.. semoga dipermudahkan segala urusan..

xila xotmy said...

wahhh dh lama kat sini.. semoga mimpi jd kenyataan...insyaallah :)

Ema Johari said...

moga menjadi kenyataan/

Deqla Manjew said...

wahh.. mana la tau x lama lagi ayu ke sana.. tentu ada makna mimpi tu.. deqla pun teringin sgt nk jejakkan kaki ke sana.. sapa la yg xnk kan...huhu

Deq's Qienz said...

subnallah indahnya mmpi ayu..smg ianya mjadi kenyataan ya insha allah :D

wawa syaida said...

alhamdulillah ayu...tak semua orang berpeluang mimpi macam tu kan...mudah-mudahan sampai hajat akan ke sana nanti...InsyaAllah

lia said...

semoga d permudahkan jalan kita ke sana, amin...

Kakzakie said...

Org kata org yg bermimpi begitu akan dimurahkan rezekinya Ayu.

ros_reeza said...

moga dipermudahkan kita untuk ke sana :)

QasehnyaRania said...

in shaa ALLAH u semoga urusan kita dipermudahkan suatu hari nanti :)

thanks tau join :)

Kesuma Angsana said...

in Shaa Allah satu hari nanti ye ayu !

Nys Anis said...

aminn ..
cantinyaa..

diana said...

InsyaAllah..mimpi yang baik mungkin..:)

Yumida Huda said...

moga impian ayu terlaksana..juga termasuk yumida sendiri
aah..indah bila menatap gambar mekah

Cik Nur™ said...

seronoknya...dah dapat mimpi lepas ni siapa tahu, ayu de rezeki ke sana kan.. :)

Chic Na said...

InshaAllah suatu hari nanti ayu dapat jadi tetamu Allah. ;)

izan mama mia said...

mg mimpi jadi nyata,..ayu

aReLaN said...

memang indah. moga kita semua dapat jejak kaki ke sana satu hari nanti insya-ALLAH

Amanina Mads said...

semoga mimpi menjadi kenyataan

Cik Aini said...

bestnya Ayu..
mimpi pun dah bersyukur sgt kan..in Shaa Allah satu hari nti..amin