Friday, 3 August 2012

Dah maaf ke belum??



Maafkanlah kesilapan yang lalu,
kita tidak pernah lari dari membuat salah kan ;-)
Salam 14 Ramadhan kawan-kawan

memey

Dorang pun dah bermaafan..
Alhamdulillah ;-)


Kata Ayu:Harini double buzy..maaf ya kalau lambat terjah..huhu

25 comments:

~didiey~ said...

memaafkan sifat yg mulia:)
thanx for the sharing

nanieybarnieylurviey said...

sooo trueee...

sgt suke tgk gmbr mreka berdua :)
tp kadang tu maafkan org lepas tu teringat balik.. mcm xikhlas plak.. jdi kena sucikan hati.. :)

Slm Ramadhan 14 Ayu :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

gmbr bila tu.

wan nurul hezrina said...

harap kekal baik..bila kita memaafkan hati lebih tenang..eh nampak norman mcm berbini 2 plak..

BERT said...

Alhamdulillah.. org kata musuh jgn dicari kn hihi

dyabunga said...

seronok tgk diaorang dah berbaik..hhuhu

UmmiSyarni said...

baguslah dah berbaik.
tah kenapa hati ini masih belum boleh memaafkan seseorang :(

Masz Sidek said...

alhamdulillah... hari baik bulan baik ni eloklah berdamai... :)

Wanieys said...

memaafkan satu sifat yg mulia...xbaik kan berdendam lama2 ni....Alhamdulillah tgk abby dh berbaik dengan mereka tu...salam 14 ramadhan ayu :)

Deqla manjew said...

alhamdulillah..sweet jek kan... deqla suka sgt tgk..kalo dulu tak suka memey tu..haha..skng bila tgk cam ni..tersuka pulak.. nmpk ketulusan depa tu..

Kakzakie said...

Kakak pulak yg sayu bila lihat abby dan si isteri baru bekas suami berbaik.

Arina Shamsul said...

Alhamdulillah kalau dah berbaik :)

Sy pun nak Minta maaf ye dear kalau ada salah silap :)

Cik Nur said...

Alhamdulillah.. :)
nur sentiasa maafkan org sebelum tido.. mungkin dah terbiasa buat macam tu kot...hihi

Chic Na said...

Insyaallah dah. :)

izan mama mia said...

tanpa dendam..tanpa prasangka..hati tenang,..jiwa damai..maaf zahir batin yer ayu..hiiihi

Masha Meisters said...

memaafkan tu memg indah :) cuba la....hihi

9n0L4 said...

alhamdulillah. hilang segala dendam dan kusut. mesti dorg akan lebih bahagia. ;)

ros_reeza said...

Alhamdulillah dah berbaik :)
suka..suka..

Che Rosliza Che mat said...

Seronok tengok mereka dah berbaik...Alhamdulillah..

MamaEma said...

Alhamdulillah

Nurul Iman said...

perkara yg lalu usah dikenang...carilah peristiwa manis yg mampu membuat kita tersenyum sendiri bila terkenang shbt handai..buang segala rsa marah yg tertanam di dlm diri

izz iizza said...

jgn bermadu lak diorg ni nnti..:)

elyna mirsada said...

bkn mudah nk memaaf..tp pemaaf sft yg mulia..btw btl ke gmbr 2?

Hasrina said...

insyallah...nak hidup tenang kena maafkan orang

QasehnyaRania said...

ya betul...
bila kita maafkan seseorang yg penah menyakitkan hati kita..insyaallah kita akan lg tenang lepas tuh..ibarat kita dah lepaskan satu bebanan besaq dalam pala otak..