Wednesday, 1 August 2012

Selamat sampai ;-)

Alhamdulillah selamat sampai semula
 ke bumi Selangor ini sebagai perantau ;-)..
kali ni terasa puas cuti..
mana taknya semalam dari 9.30 malam baru tolak balik 
dari Perlis sampai sini dalam 2.30 pagi..
nasib selamat sampai,takut jugak jadi apa2 adik aku tu memang suka pecut..hmmm..
balik sini kerja dah tersedia..harap maklum tak boleh honeymoon laam-lama..hehe..
hari ramadhan yang ke 12 dah kan..cepat betul masa berlalu,
kurang dari 3 minggu dah nak raya ;-)..
kawan-kawan macam mana penuh lagi ka??hehe..



Salam 12 ramadhan untuk semua ;-)

25 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

comel :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,slmt kembali dear.. amboi2..cntik cermin mata..

cikeyrah said...

masih penuh lagi hee . .

ros_reeza said...

yeay,, Ayu dah balik.. hihhi.. rinduu.. Alhamdulillah..dah selamat sampai.. apa lagi, buat keja tu.. hihi.. mesti menimbun atas meja kan..

Selamat berpuasa jugak untuk Ayu.. Ros penuh lagi takat ni :)

Ayu camner?

nur anis said...

selamat bekerja kembali ayu..:)

nanieybarnieylurviey said...

Alhamdulillah selamat sampai..

cuti raya lama x??

Salam 12 Ramadhan Ayu :)

Deqla manjew said...

amboii balik2 jek tayang gmbr terbaru ka... hihi.

Cik Aini said...

selamat kembali ye org kg...
alhamdulillah..

masih penuh lg stakat skrg..hehhee

Cik Nur said...

Alhamdulillah, selamat semuanya..!
selamat kembali ayu.. :)

salam 12 ramadhan juga buat ayu.. :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alhamdulillah selamat sampai :)

ayu, saya dah send alamat kat email ayu :)

Cendol said...

alhamdulillah selamat sampai dh ye..
ha ha jgn ponteng puase!!hehe
uh siapakah ni yg comel ni?mngorat boleh?hihihikk

Cinta Misteri said...

Yeah selamat sudaaa....

QasehnyaRania said...

hye cik ayu :)

ciksu bendera negeri kedah dah berkibar..he3

Wanieys said...

welcome back ayu....amboi bergaya sungguh hihi

Arina Shamsul said...

Alhamdulillah...

Ya mmg sangat cepat masa berlalu..
3 hari ponteng,puasa 1st 2nd and 3rd..hahaahaha.

Chic Na said...

selamat kembali ayu. tak penuh dah puasa. hehe..

Masz Sidek said...

hehehehe... masih penuh... tp dpt rasakan puasa ni tak penuh tak lama lagi ;'(

Si Matatajam said...

Welcome back dear.. Amboi comelnya cik Ayu kita ni...

UmmiSyarni said...

alolo...comeiinya.anak sapa la ni?
puasa masih penuh.belum dapat coti :D

wan nurul hezrina said...

alahai cun gambar2=)vouge ngan spek2=)erm nurul setakat nie puasa penuh lagi.sejak setahun lalu mmg tak peot lagi

ain vanilla said...

eeaaaaa . geramnya . rasa nak cubit2 jew pipi akk . ^^ hehehe

izz iizza said...

setakat ni penuh lagi..:)

NOOR FATIN said...

amboii makin vogue ayu skrg :P

izan mama mia said...

ingat retis mana laa tadi..ayu rhopanya

9n0L4 said...

tak penuh dahhhhhh. hilang 2 hari. bleeding sakit gigi. huhu.