Wednesday, 29 August 2012

Geram sama ini budak!

Antara banyak sepupu paling comel sepupu kenit sorang ni..
dahlah cakap tak nak benti,teletah dia mak aii tak larat nak layan..
sangat hyperaktif ni..hehe..dan pailng banyak gambar raya dengan dia lah..
jom tengok model kecik ni..hehe

 gaya tersendiri..hehe

 purple nya mak ngah...

 hai,saya Anis kaisara..hehe

 pipi bam bam jugak ni..

 sopanlah kononnya..hehe

 gaya apakah ini??

 alahai kaisara.. ;-)

 pandai posing ni,kalah kak ayu..hehe

 mata anak cina..hehe

jadi model iklan gigi boleh?hehe

 kiss sikit..hehe

 hmm,gaya macam mana pula ya ;-)
budak macam..hehe

 senyumlah sikit..

 peace tak jadi..hehe


inilah kisah Anis Kaisara,anak pada pakcik aku,
memang terlebih aktif ni,banyak sungguh akal dia,
baru umur 3 tahun ;-)




Kata Ayu:hari ni jimat duit,ada open house MTDC kejap lagi ;-)

26 comments:

unsecretostory said...

Alahaii dia posinggg ,comel giler !!

Masz Sidek said...

comelnye....
harris tak jeles ke tengok ayu bergambar dgn kaisara... hehehe

ros_reeza said...

comelnya dia.. geram tengok...

Cendol said...

comelnye!!pandai dia posing!dua dua comel.haha

nur anis said...

hai..nama acik pun anis jugak tau..:)

Sue PeLik said...

ayoooooooooo comeynya! bijak2 bergambar neh :))

lelamaisara said...

fuhhhhh...posing kalah model ini budak...comey...

Cik Nur said...

eii..comeinya..!

MAY said...

BIASALA..BUDAK TGH MEMBESAR..;)

Deqla manjew said...

haha..comelnyee... pndai posing!

lia said...

Ya Allah seyes comey banget... Tgk jer pon rs nk geget2 jer he3

izz iizza said...

amboii comelnya dia...pandai bergaya lak tu..:)

Yana Libra said...

comel~~ :)

LelakiSemalam said...

budak2 buat apa pun kiut!

Cinta Misteri said...

ChumeL nya anis. Purple sama tema ngan aunty CiM la

syakirah izwanie said...

Comelnyaa. Geram tengok pipi dia. Tembaaaamm. RAsa nak cubit je.

Sha Elyana said...

kedua2 model sngt cute hehe

Chic Na said...

kecik2 lagi da pandai posing. comel sungguh.

Siti Suhaila said...

Rasa nak pinjam itu budak hehehee

Wanieys said...

alololo comeynyer dia....pandai posing hihi

nanakimie said...

comel sangat!sebaya ank buah nana 3tahun...tapinya hero,hee...

NOOR FATIN said...

waaaa kenapa comel sgt!! heheh

QasehnyaRania said...

comeynya budak tecik tu ;)\
kim salam yer ayu ..hehe

Masha Meisters said...

pandai pulak dye pose meletop! wat muka kiut lak tu...haish!

C'Jai said...

comey...gigi pun cantik..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

comel! :)