Thursday, 2 August 2012

Ini baru berkat..



 

Moga kita mendapat keberkatan dengan rezeki kita ;-)
Jangan boros sangat...untuk tuan blog ni sama..hehe
Salam 13 ramadhan ;-)

17 comments:

Cik Nur said...

insyaALLAH...ramadhan tahun ni nur mmg dah berazam xnak membazir..skarang ni mmg sentiasa kawal, walaupun keinginan tu mcm2..!hihihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

haa,btol tu..sama2 beringt..

nanieybarnieylurviey said...

Kesimpulannya bersyukur.. :)

Salam 13 Ramadhan Ayu.. :)

QasehnyaRania said...

ya mudah-mudahan..=)

Deqla manjew said...

rezeki tu datang dari Allah..kalo dah lebih rezeki tu, apa la slhnya berkongsi...

Mrs Velentine said...

sya berpegang pada ni"di setiap rezeki yang kita dpt ada hak org lain juga"sebab 2 kalau gaji sya akan belanja kawan2 apa yg mampu

Arina Shamsul said...

Thanks sharing dear :)

Kakzakie said...

Sebenarnya ada rezeki kita tapi cuma kita manusia biasa sentiasa digoda nafsu.. sentiasa ada saja keinginan utk mendapat yg belum ada...

ros_reeza said...

peringatan ni untuk diri sendiri jugak :)

Salam ramadhan :)

Masz Sidek said...

insya-Allah... semoga rezeki yg di perolehi berkat... dan gunalah sebaik2nya...

Si Matatajam said...

Betoi tu..Kalau dah banyak sangat kena la share ngan mereka yg lebih memerlukan...

Che Rosliza Che mat said...

insyaALLAH...ramadhan tahun ni Sis mmg dah berazam xnak membazir.. walaupun keinginan tu mcm2....kesian kat hubby sis huhuhu

izz iizza said...

cuba untuk tidak boros..:)

Chic Na said...

rezeki kalau tak berkat, banyak pun tetap tak cukup kan. moga kita semua sentiasa mendapat keberkatan.

C'Jai said...

InsyaAllah mudah2an sentiasa dilimpahi dengan keberkatan...samada rezeki dan kehidupan....

wan nurul hezrina said...

nurulpun cuba tidak membazir..setakatnie mmg terkawal=)

QasehnyaRania said...

opppsss..teringat nama ofis lama dulu..`berkat usaha`...hehe