Tuesday, 14 August 2012

Menuju ke Syurga...







Amalan orang kita tak tahu..
Amalan kita pastikan dahulu..huhu

Salam 25 ramadhan semua ;-)

24 comments:

Deqla manjew said...

yeahh.. segala2nya adalah dengan izin Allah..hanya Dia yg maha mengetahui...

BERT said...

betul tu.. kadang2 orang kita ni sibuk mengata dosa orang.. dosa sendiri pun tak cermin lagi hehe.. muhasavah untuk diri sendiri kan ayu :))

:: Mrs.Eady :: said...

insya Allah

Yana Libra said...

betul tu~~

betulkan diri sendiri dulu kalau nak mengata orang pun kan~ :)

dyabunga said...

btl tu..entah2 org kita perkecilkan sebenarnya ikhlas beribadah kpd allah..

nanieybarnieylurviey said...

kita siapa utk tentukan amalan org lain.. :)

Salam 25 Ramadhan Ayu..

Wanieys said...

betul tu...salam 25 ramadan tuk atu juga :)

nur anis said...

insyaallah..:)

gadisworld said...

salam ramadan ayu..:)

lelamaisara said...

betul2...hanya Allah sahaja yang layak menilai kan..:)

Kakzakie said...

Sebaiknya kita muhasabah diri utk terus menjadi lebih baik..

ejulz said...

betul tu.. tringat satu cerita yg dikongsi seorang sahabat ttg seorang tua yg amat mnyanjungi Quran sehingga menangis shingga ttidur memeluk Quran.. wpun xpandai baca tp sikat dan keikhlasannya menyanjung tinggi Quran dinilai olehNYA..

Masz Sidek said...

yup... betul tu ayu...
salam 25 Ramadhan jugak utk ayu... :D

Nurul Husna Mohd Hassan said...

betul tu. yang sikit tu mugkin diterima Allah :)

Miss BaNu said...

Salam Ramadhan utk Ayu jugak ^_^

L said...

tingkatkan amalan kita.. haaa.=)

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/08/6-nikmat.html

izan mama mia said...

betol tuu ayu...

wan nurul hezrina said...

banyak keadaan yang kita tak tahu hanya Allah maha mengatahui..sama2lah kita upgrade diri n ibadah supaya disayangi Allah=)

Cik Aini said...

btul2..
byk cara tuk kita menuju ke jannah :)

selamat hari raya ayu..nti jemputlah ke umah ye,x jauh pun kan :)

Remy hazza said...

betul tu... jgn riak dgn apa yg kita ada..... keikhlasan, keimanan hanya Allah yg tentukan.....

Cik Nur said...

benar tu, sebelum nak betulkan org baik kita perbetul diri sendiri dulukan.. :)

ros_reeza said...

betul tu Ayu :)

selamat menjalani ibadah puasa jugak buat Ayu :)

Chic Na said...

betul tu dear. salam 25 ramadhan. ;)

Si Matatajam said...

Suka quote ni...terasa diri ni masih lemah dan kerdil..tak layak nak judge org len...