Thursday, 9 August 2012

Jenis-jenis kentut??pernah buat??hehe


Selamat Berbuka Puasa kejap lagi kawan-kawan ;-)


Kata Ayu:1 jam lagi nak balik..plan kerja untuk esok ;-)

23 comments:

Anis Nisa (SH) said...

kihkihkih..

Cik Nur said...

hahahahahahaha....sabo je la..lawak la..!

Deqla manjew said...

kentut terkepit2 ke aku ni?? auwwww deqla pemalu la katakan.. hihi

Arina Shamsul said...

muahahahaha..periang kot...kekekeke

ros_reeza said...

hihihi.. Ros stil tak tahu, ROs kategori yg mana..

p/s: sape la yg jenis yakin tu ye?.. huahuahua....

Cik Aini said...

muahahah...
kentut pun ada type jugak no :)
nk yg kentut periang lah :)
hahaha

Nazayiena said...

Hahahaha macam2......

CINTA UNTUK KITA said...

hehe bleh jd bhn ktawa ni :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

malu nak ngaku kentut yang mana. kih3

Cendol said...

hahhaha lawak gile!!!!

Chic Na said...

hahaha.. ada jugak jenis kentut ye. malu la nak ngaku. ;)

MAY said...

oh..mcm da tau kategori sy n my hubby.hihi

Nurrul said...

hehehe , tak sangka kentut pun main peranan yg cukup hebat nieh..
yang mane ekk ? yg simpan ada tak ? hehe :P

UmmiSyarni said...

Klakarnye.kentut dengan lantang tu!

QasehnyaRania said...

kih3...dok tahan gelak la ayu..hehe

semestinya yg yakin dengan diri..ye ke...kah..kah..

Nadia Elena said...

xde dalam senarai..haha!! =P

Si Matatajam said...

Ha ha malu plak nak komen...

boni kacak said...

hahahah..saya kentut dengan lantang.. kerana bagi saya, kentut kuat ni menandakan orang yang jujur. dia mengaku dia yang kentut..hahaha

BERT said...

kentut pon ade kategori haha

Hasrina said...

LOL gugup tu bahaya tu. boleh buat naya

wan nurul hezrina said...

ade tepuk dahi...banyak rupanya jenis kentut..kita jenis yang malu2 nak kentut sampai kadang angin naek ke kepala.hahahaha

Yana Libra said...

hehe..lawak2~~~ :P

Wanieys said...

hahahaha.....mcm2 sungguh