Wednesday, 29 August 2012

WW:Budak yang suka jeles


 adik bongsu ku,Harris..
kalau aku tangkap gambar dengan orang lain,
atau letak wallpaper tak da pic dia mulalah nak jeles.hehe

so, nah amik entri ni gambar dengan kamu saja..hehe

23 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha..sama mcm adik bgsu yui..jeles!

Deqla manjew said...

hye dear ayu.. rindunye kat ayu...amboii cunnye yg kat sebelah budak suka jeles tu.. hihi

dyabunga said...

hahaha..adik bongsu ayu xnk bergambar ngn dya ke

BERT said...

syg sgt harris ngn kakak dia letu hehe

cikeyrah said...

comel la dedua :)

Sue PeLik said...

hihihi comeyyy ayu nak jadi adik ipar bolehhh??? huhuhu

Masz Sidek said...

hahaha... dia nak kakak dia bagi perhatian kat dia aje tu... ;p

Mrs Velentine said...

hahaha...biasalah budak2 kan..anak akak siap pesan lagi ambil gambar nnt taruh d fesbuk..huhu

Nurul Husna Mohd Hassan said...

adik bongsu mesti la nak manja2 dengan kakak :)

Wanieys said...

hihi jeles ker.....sayang kakak la tu :)

izz iizza said...

berseri-seri jer ayu..:)

izan mama mia said...

seronoknyer ada adik yer...mama xder adik..huuhhu

nur anis said...

seronoknya ada adik kecik lagi..adik bongsu saya umur dah 19 dah..nak mengada-ngade memang cari pasal lah..haha

Miss BaNu said...

wahh main jeles2 tuh hehehe

MizzTina said...

manjanya..

Kesuma Angsana said...

mmg tomey sgt2!

ros_reeza said...

haruslah jeless kan.. hehhehe.. Ros pun dulu2 cukup jeles, siap merajuk ngan kakak.. hhihi

Cendol said...

haha ade pulak nk jeles ye..haha kalo cendol ckp yg kat sebelah dia tu lagi comel,dia jeles tak?haha

lelamaisara said...

manje ni....

Cik Nur said...

kikikiki... dia pun nak fames cm kakak dia juga.. :)

Yana Libra said...

hehe..mesti manje ni~ :)

Cinta Misteri said...

Sayang kakak.,mstilah jeles. Takut kasih beralih arah

Chic Na said...

adik bongsu mesti manja. ;)