Tuesday, 28 August 2012

Kisah raya aku ;-)

tahun ni dalam sejarah tak ada baju raya..
tapi kasut raya ada pulak..hehe..raya tahun ni sederhana sahaja,
tahun pertama bagi duit raya bebs,..
terasa menggigil tangan selalu ambik duit raya ja..hehe..
tanpa disangka besar ni pun dapat duit raya lagi tau..hehe..

anak saudara tak ada lagi..sepupu lak masih kecil so dorang lah dapt duit raya..
perkara wajib pagi raya lepas sembahyang raya,pergi kubur semestinya
 beraya dengan ahli keluarga dulu..snap pic dah pasti..jmo layanzzz..hehe

 bersama sepupu,baru 19..nampak sebaya tak..hehe

 pak lang yang memang sporting habis ;-)

 pakngah bersama anak terunanya ;-)

 dengan mama tersayang ;-)

 mak ngah,kakak kepada mama ;-)

 Pakcik,adik kepada mama ;-)

 bodyguard no 2..hehe

 mak su,adik bongsu mama ;-)


gambar sorang tak da pun,tak sempat tamgkap..hehe
next entry dengan tok tersayang pula ;-)

23 comments:

Fiza Suhaimi said...

meriah tengok family Ayu . Baju raya Ayu cantik laa ;)

Sue PeLik said...

comey3 nyaaaa hukhukhukhuk

Nurul Husna Mohd Hassan said...

tak ada baju raya, tapi baju yang ayu pakai ni pun cantik :)

unsecretostory said...

Cantek jugakla baju tue , biar bersederhana . Elak pembaziran tue :D
Salam Syawal yea (:

Masz Sidek said...

kita terbalik ayu.... sy thn ni tak de kasut raya.. baju tu ade.... hehehehe ;p

uncHa said...

wahhh bestnya ayu..hehe cantik baju raya :D

Cik Nur said...

cantiklah baju ayu.. macam baju raya.. :)

Arina Shamsul said...

Selamat hari raya ayu :)

Sedih tak takde baju raya? Haha..

:: Mrs.Eady :: said...

loveeeeeeeeeee family picca!

nur anis said...

ayu..baju ayu cantik la...saya suka part pinggan dengan lengan jurai dia tu...:)

Michelle Hopell said...

manisnya ayu .. :)
tak lambat lg nak ucap selamat hari raya. :D

Mrs Velentine said...

wah meriah...yg pak cik 2 banyak siot duit raya kat poket

Misz Mieza said...

MM baju raya tu adala.. Tapi tak terasa kemeriahan raya tu.. Ntah kenapa ntah.. Mood ke laut sungguh raya tahun ni.. Huhu..~~

Cendol said...

gojesss kottt!!!!!takde baju raye pn oke je baju ayu tu.hari raya tak semestinye beli baju baru,paki je pakaian yg plg cantik yg kita ada =)

ain vanilla said...

cantik bajuuu ..
nak jugak duit raaayyyyaaaa

izan mama mia said...

amboi..cantik bj ayu tau..

Nurrul said...

Seronoknya Kak Ayu.. ^^
Selamat Hari Raya :")

*minta duit raya molehh.. hehe

ros_reeza said...

meriah raya, kalau dapat kumpul semua sedara mara kan...
cantik Ayu :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntikla bj raya ayu..

Deqla manjew said...

cantik baju raya... beli ke tempah? hihi

Wanieys said...

cantik baju raya ayu :)

izz iizza said...

amboii glamournya baju raya..;)

Yana Libra said...

meriah raya..cantik baju ayu~ :)