Wednesday, 8 August 2012

WW:dah ready nak pos dah ;-)


Baru settle tulis alamat..;-)
agak-agak kalau pos arini sempat tak?
kerja abis pukul 4.30..
pos ofis tutup pukul berapa ya bulan puasa ni?huhu
kawan-kawan tahu tak?




Kata Ayu:Ada lagi 4 keping kad..siapa yang sudi terima kad raya ayu sila bagi alamat kad entry ni erk..ayu takkan publish..hehe..

29 comments:

Deqla manjew said...

salah satu kad raya tu mesti deqla punye..haha..deqla pun dah ready cuma lom pos lagi..mlm ni pos masok jek dlm peti surat...hihi.. :)

izan mama mia said...

slmt mengepos ayu..mg sempat laaa..

~didiey~ said...

wah!!!!banyaknyeee....

~Sweet Honesty~ said...

eyhh..sweety punya alamat dah dapat x?????

-sheyr- said...

wahhh..kad raya.. ^_^

are_lin@yu said...

~Sweet Honesty~:jgn isau sweety dah dapat..hehe

CtAyue said...

wah banyaknya... pejabat pos tutup awal kot bulan pose ni.. selamat mengepos.. :)

nanieybarnieylurviey said...

wah.. byknye... ari tu tnye kt hq dorang ckp mcm biasa.. but x sre la plak..

Salam 19 Ramadhan Ayu.. aih.. mcm mne terlepas jejak kt sini..

:: Mrs.Eady :: said...

tak tahu la pukul berapa..

~capital N~ said...

nak kad raya..

Wanieys said...

xsabaq nk dpt kad ayu miahahaha

Masz Sidek said...

tak lama lagi kad ayu sampai...

huhuhu... tak tahu lah ayu.. pos ofis tutup pukul berapa... ;'(

Yana Libra said...

pos kat peti surat je kan ayu~~ ayu tak beli setem lagi eh?? huhu~

dyabunga said...

tak sempat hari ini pos esk..ihihi

are_lin@yu said...

Yana Libra :aha tula masalah setem tak bli lagi..huhu

Cik Nur said...

pergghh..dah siap haa..!
nur xsiap lagii...huhuh

nur anis said...

wahh..banyak tu..rajin ayu menulis ye..

Arina Shamsul said...

wah..banyaknya....:)untyk mama ada tak?ngeee

kad saya pun tak tulis lagi,jangankan nak pos..hihi.

wana wazm said...

ad lagi ke kad raya ?

izz iizza said...

banyak tul kad tu..:)

ros_reeza said...

wah.. banyaknya kad raya :)

nak jugak, boleh?..

Chic Na said...

uiii banyaknya. tak sabar nak tunggu kad raya ayu sampai. wink..

Yana Libra said...

hehe..kena g beli setem cepat2~~ :p

Miss BaNu said...

wahhh kad raya tuh hehehe

9n0L4 said...

wow. byknyeeeeee. tak sabor ni. hehe.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

banyaknya kad.. :)

Isabel Diaz said...

ada lg ka? nk jugak :)

wan nurul hezrina said...

nurul punya ada tak?hehehe

QasehnyaRania said...

wah byk tu..hehe