Wednesday, 15 August 2012

Muka orang sakit..

 hari ni balik lewat sikit..ada majlis berbuka dekat ofis..
so apa lagi snap pic la..nampak macam sakit ja..
muka pucat kan tanpa calitan bedak..hehe


 snap pic hampir sama ja tu..tapi lain-lain tau..
yang cerah tu bukan muka aku..
camera yang edit tu..hehe
yang penting pipi tetap kembung..haha


 Selamat berbuka puasa semua ;-)
 



Kata Ayu:Moga tiada sakit yang teruk..tak nak sakit..huhu..terima kasih yang bagi petua dan yang doakan ayu ;-)

27 comments:

~didiey~ said...

muka ayu nmpk licin je...bestnye xda jerawat..hukhuk

Ummi Iman said...

Ok je.. Sweet. Slmt berbuka puasa

Anis Nisa (SH) said...

tak pakai bedak pun cantik dah ayu..:)

Hasrina said...

muka orang puasa :)

selamat hari raya...

nanakimie said...

bestnya iftar diluar,hee...nana berbuka kat umah je...huhu..apapun selamat berbuka puasa ye:)

ain vanilla said...

geraaamm nya dengan pipi akk .

rasa nak gigit2 jew pp akk . hehe
tomey

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Pipivkembungla bgus tak pyh pkai blushr

yana yaya said...

jeles dgn pp kaka :)

Chic Na said...

comey nya. anak sapa la ni. hihi..

ayu, kad raya dah dapat. thanks org perlis. :)

Rara Nasiha said...

pipi kembung pun still comel mehh :)

UmmiSyarni said...

take care dik.jgn saki2.kang tak leh makan sedap2.hehe...

Nurrul said...

Hehe ,tak sempat versolek ke Kak Ayu ? :)

*still comel dgn pipi yg tembab !

E'in said...

xnmpk mcm org sakit pun.. hehehe

Cik Rongoks said...

cantik ! ^^

ain vanilla said...

akk . selamat malam .
akk nak nama penuh akk & alamat akk , boleh tak ?

*ainsyaahidah@yahoo.com ni emil ain

Cik Nur said...

comel lagi ayu walaupun tanpa calitan bedak di muka.. :)

p/s: kad ayu sudah selamat sampai, terima kaseh ye ayu..!

Ameerul Ashraf said...

HAHA!
Elok la kembung gituh. :D

Yana Libra said...

bestlah ada majlis berbuka kat ofis~~

comel je..hehe :)

Si Matatajam said...

Ni baru natural beauty Ayu....sweet ^_^..

Deqla manjew said...

cian kat kamu dear..sakit x baik2 lg...apapun, deqla doakan ayu cpt2 sembuh k..kembung pun kembung la..yg pntg menten cute... =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

yg pntg tetap comel..

Mrs Velentine said...

cantik

Nurul Husna Mohd Hassan said...

cantik n comel! :)

Masha Meisters said...

haha...yang tang pipi kembung tu memg betul...hehe

9n0L4 said...

pipi kembung tu la yg mahal tu kan. hehe.

Ct Noraishah said...

pipi kembung la lawa ayu..comel n sweet je taw

Wanieys said...

aloh comey jer ayu ni eheee