Thursday, 9 August 2012

Nak lebih kena buat Overtime ok?






Solat itu tiang agama..
andai tiang tak ada mana akan ada yang lain kan? ;-)
Renung-renungkan,Selamat Beramal ;-)






Kata Ayu : Terasa letih..nak taip pun tak larat..tanda tak baik demam lagi ni..huhu

19 comments:

iedchan said...

tazkirah di pagi hari :)

nanieybarnieylurviey said...

betul tu ayu... =)

Salam 20 Ramadhan Ayu...
Sigh** Ramadhan da nk meninggalkan kite :(

ros_reeza said...

Betul tu Ayu :)

ROs sokong!

Kakzakie said...

Itulah kena hargai selagi kita diberi peluang kan Ayu..

Deqla manjew said...

kalo nk lebih pahala over time la kan... mcm keje jugak..overtime dpt gaji lebih.. :)

:: Mrs.Eady :: said...

nice ~

dyabunga said...

jagalah kesihatan..dah sihat baru taip entry..:D

Nurul Husna Mohd Hassan said...

saya kadang2 tak on time ='(

Chic Na said...

sape rajin dia dapat lebih kan.

get well soon ayu. ;)

CINTA UNTUK KITA said...

betul tu ayu :)

nur anis said...

OT jom..:)

BERT said...

buat lebih dpt lebih..

x sht ke ayu? take care yaa

Masz Sidek said...

nice...

semoga ayu cepat sembuh...

lelamaisara said...

tak sihat ke Ayu...moga cepat sembuh Ayu..:)

Ummi Iman said...

Kesian. Moga cepat sembuh ya Ayu

Wanieys said...

buat lebih dpt pun lebih :)....sian ayu xok lagi...tc dear n get well soon

Cik Nur said...

best tazkirah ni..!
jgn lupa mkn ubat, jga ksihatan ye ayu...

wan nurul hezrina said...

bagus betul nasihatnie..nampak kelakar tapi kalau fahami maksud penyampaian2 bleh nanges ooo

QasehnyaRania said...

saling ingat mengingati sesama insan.. =)