Wednesday, 15 August 2012

Gambar ekslusif zaman kecik dulu..

Umur memang tak ingat bapa..
tapi tak sampai setahun lagi kot..hehe
comel tak saya..
kecik2 bolehlah kan..semua come..hehe

 Abah masa muda..
masa kecik2 dulu memang banyak
 gambar dengan abah dari mama..hehe

 Ni dekat rumah tok...maybe dah 2,3 tahun kot ;-)
nilah jawapan gambar tadi..hehe

 Ni dah besar sikit..tengah makan pulut kunig tu..ingat lagi..hik2

 Dengan bodyguard 1..
dulu membesar dengan dia ja..
sebab umur 10 tahun baru dapat adik pula..


 Dengan abah lagi..
masa ni dah darjah 1 @ 2 dah tak silap..hehe


Kenangan tetap kenangan..tak boleh delete..hehe

26 comments:

Deqla manjew said...

amboii comelnye masa kecik2.. hihi..betul dah tu deqla jawab... =)

Kesuma Angsana said...

suka tgk gambar kecik ni comey betul!. selamat hari raya dari KA sekeluarga, mohon maaf andai ada salah & silap spjg kita berblogging ni

♥ sitifarhana ♥ said...

alahai comelnyeee....ptut la bile da besa pon comelll :)

Wanieys said...

comey sungguh dia kecik2...la ni pun comey dah hihii

nur anis said...

yeay..betul merah..huhu..comel je tengok ayu kecik kecik..:)

Cik Aini said...

eh jgn delete kenangan..rugi tau..hehehe
biar kenangan tu jd memori seumor hidup :)

Cendol said...

bestnye tengok gambar lame!alaaa tersalah teka plak.heee gmba ayu yg pakai baju merah tu kan mcm same ngan muke skrg.muke kat header.hehe

Ikmal said...

Assalam, biasanya kita akan malu tengok gambar sewaktu kita kecik... hehehe... tp yg memang terbaik... kenangan masa kecik memang sukar nak dilupakan..

BERT said...

manja abah ni ye hehehe.. tomeyyy!! ala skang pun comey jugak ape :))

selamat hari raya ayu.. maaf zahir batin yaa :))

nanieybarnieylurviey said...

comey... da besar cantik :)
ayu suke warna merah?

Azee Hana said...

wahh,,saya dah mane ntah gmbar dolu2..

mimie.. said...

hahaha..kiutt jek dia.. ^_^

TiranaAduka said...

Assalamaualikumwbth.....
erm........masih simpan degn elok gambar tu....nice photo ayu.....
tak comel tau!!!!!!...bila dah besar baru lawa.....ekekekekekekeke


TiranaAduka ( T.A ) & keluarga nak uchapkan selamat hari raya, mohon maaf zahir dan batin andai ada salah silap selama kita kenal di alam maya ni tau..!!

Si Matatajam said...

Kenangan mmg tak bleh delete..sentiasa terpahat di hati dan kotak ingatan...

yana yaya said...

omeyy

Cik Nur said...

alolololo..comeinya dia..!
rindukan zaman kekanak..hihihi

MAY said...

alo tomei2..

*eh..follower kat sini ramai tak kan tak dpt be?

Deq's Qienz said...

alahaii kiutnya dia..hehe syiok kan kalo buka album lama..

Chic Na said...

salah la tekaan cik na. kenangan manis semua tu. simpan leklok nanti bg anak cucu tengok pulak. hikhik..

Masz Sidek said...

rasa nak letak jugak gamba sy kecil2 dlm blog... hehehe ;p

Anis Nisa (SH) said...

comel..:)

Mrs Velentine said...

comelnye ayu..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

esok tunjuk kat anak2 n cucu blog ni :)

ros_reeza said...

amboi comel ye time kecik2 dulu.. hihihi.. anak ayah la ni ye.. gambar nganmak tak ade pun?..

Misz Mieza said...

Ooops! Tersilap tekalah tadi.. Lain benor muka masa kecik ngan dah besor ye.. =)

Ct Noraishah said...

comelnya.. jeles pulak! elok lagi gambar dalam simpanan ayu