Wednesday, 8 August 2012

Sampul raya ja??duit raya tak da ka??

Tadi dah dapat sampul raya dari company..
tahun lepas warna PINK tahun ni warna HIJAU plak...
ingat ada duit raya..rupanya sampul kosong aja..hehe...
maknanya nak kena isikan sendirilah ni..hihi...

haissshhh ni lah jadi orang dewasa sikit-sikit kena pikir duit..
dulu bolehlah dapat duit raya sekarang kena bagi plak..
sorang 50 sen cukup tak??haha..
achaner kawan-kawan??
bapa budget duit raya tahun ni..
Ayu budget takat RM300 ja sekali untuk semua,
mama,abah,adik,tok n sepupu sepapat..
sebab blah mama anak saudara tak da lagi..
pakat kecik2 lagi semua..hehe

 Hijau pun oklah..sapa nak bagi free kan..hehe
ada yang nak kasi duit raya tak??hehe



Kata Ayu:Balik japgi nak gi ronda P.Pos..kalau buka lagi bolehlah beli setem pos siap2..hehe..

25 comments:

Deqla manjew said...

owh ada sampul sndiri yer.. mcm kat opis ni pun ada..tp xde lak diagih2kan...huhu.. meh sini deqla isi sampul tu..50sen boleh? hihi

are_lin@yu said...

Deqla manjew :dapat sampul kosong ja deqla..hehe..orite..ni ada 40 keping deqla tlg kasi 5osen 1 sampul pun dah ok ni..hehe

Mrs Velentine said...

wah hijau my febret

Nadia Elena said...

haha! isi jgn tak isi.. ^_^

Si Matatajam said...

Hijau pun hijau la...janji free ha ha...duit boh sendiri...

DekNie said...

nak bg duit raya xde... nk mintak duit raya ngan ayu adalah...hehhee...

izz iizza said...

iza nk bagi 50sen jer la sorang..haha..

Arina Shamsul said...

Alhamdulillah..50 sen pun 50 sen lah..hahaha

ros_reeza said...

nak jugak sampul :)

kat opis ni, kami staf buat sendiri je sampul :) sampul boboiboy lagi.. hihiihi

~Sweet Honesty~ said...

sweety duit pn lom tukar lagi..huhuhu

sHaR!Na eLyaNa said...

sampaul free then isi sndri hehe..sha nak duit raya by ayu hahah

ejulz said...

ejulz anak sedara ayu kan? hahaha.. nak wit raya.. hehe

Chic Na said...

dapat sampul pun jadi lah. duit sendiri punye. huhu..

Yana Libra said...

banyak tu dapat..hehe~

E'in said...

untung aaa company bg sampul wet raya.. mcm e'in kena beli sendiri.. hehe

N.Aima K said...

nak duit raya juga!!

dayah SnoW Heuka said...

betol tuh la kak.. kite da smkin dewasa no money la.. ta da wet raya.. kite la y kasik diaorg wet raya.. huaaa na gak kan? ekek :p

Miss BaNu said...

hehehe nk duit raya gak...hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

nak duit raya, saya baru 5 tahun ni. hihi

Masz Sidek said...

syukur alhamdulilah.. 50 pun duit gak dr langsung tak ade... ;p

Wanieys said...

sejak dh kawin ni kena tuko duit raya 800 untuk kedua belah keluarga...

Cik Nur said...

bajet nur sama dengan ayu..rm300 je....tapi duit n smpul xde lagi..hihih

Isabel Diaz said...

best nye.. nk dtg raya umah awk lh taun nie :)

wan nurul hezrina said...

meh sini nak isi..nurul banyakkkk duit raya nie.heheheh.baru tukar kat bank takdi

QasehnyaRania said...

ada kosong lagi tak..bak mai satu..nak tolong isikan =)