Friday, 10 August 2012

10 Malam Terakhir...


Marilah kita tingkatkan ibadah pada 10 malam terakhir ni ;-)

 





Transform kan diri kita supaya berterusan ;-)
Salam 21 Ramadhan 1433 semua ;-)




Kata Ayu:Berkat doa kawan2 ayu semakin sembuh..terima kasih ya..moga kita terus sihat untuk gandakan pahala ramadhan ini.;-)

19 comments:

Deqla manjew said...

jom sama2 kumpul pahala dear.. slm 21 ramadhan juga... :)

nanieybarnieylurviey said...

Transform!!!!!
sama2 tambah ilmu agama.. kalau tak cari sendiri sampai bile pun tak dtg.. :)

Salam 21 Ramadhan Ayu..

BERT said...

moga kita dapat jmpa malam yang seribu baik untuk ramadam kali ni.. aminnn salam ramadan ayu :))

Ummi Iman said...

insyaallah.

email alamat kat akak ya.. nak hantar kad raya ;) ruse_nrk@yahoo.com

Nazayiena said...

Semoga kita sama2 mempertingkatkan lg amal ibadah di dlm mlm sepuluh terakhir ramadan nie.

LYAfrina said...

salam ayu...
semoga kita manfaat kan 10 mlm terakhir ni dgn sebaik nye..

**natural pack tu lya beli kat on9 je

dyabunga said...

alhamdullillah..semoga kita semua sihat..:)

nur anis said...

insyaallah..:)

Nasuha said...

Slam ramadhan :)

Kesuma Angsana said...

moga terus diberikan kesihatan yg baik ye ayu!

wan nurul hezrina said...

sedih terasa sbb ramadhan semakin meninggalkan kita..harap adalah rezeki merasa ramadhan tahun hadapan=)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sama2 kita menghidupkan malam lailatul qadar ayu =)

Chic Na said...

jangan lepaskan peluang ini.

lepas ni kena jaga kesihatan juga ayu. ;)

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

pecut amalan 10 trakhir.hihi

lelamaisara said...

Insyaallah..rebutlah peluang yg ada kan...

salam ramdhan 21 Ayu..;)

Cik Nur said...

10 mlam yg terakhir inilah yg di nanti2kan.. :)

salam 21 ramadhan buat ayu.. :)

9n0L4 said...

akhir ramadhan ni mmg byk cabaran kan.

Che Rosliza Che mat said...

info yg menarik ayu...untuk di kongsi sempena bulan ramadhan..

Wanieys said...

Insyaallah ayu :)