Wednesday, 19 December 2012

Tanda-tanda Rezeki yang Berkat




Setiap hari kena cek IMAN dan HATI ;-)
Salam Rabu..


45 comments:

Deqla manjew said...

ya Allah betul ke ni..ada jgk ciri2 tu pd deqla..hihi...alhamdullillah... :)

LiYa HaNiF :: said...

audit diri ^_^

Mrs Lurve said...

insyaAllah..tima kasih berkongsi nie

dya bunga said...

thanks ayu.sudi share..:P

Misz Mieza said...

Checked! Alhamdulillah.. ^_^

Aleeya Atinza Saaid said...

allhamdulillah semoga rezki kita diberkatiNya..arini rabu terbluesss plak la ayu..ngntokkkk =(

Haryati Faizal said...

setuju ngan ayu...setiap ari kene check...

CikZaniff said...

harap-harap kita mampu buat semua tu kann

Izara4eva™ said...

harap mdapat rezeki yg penuh kberkatan ye.. amin :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

insyaallah..
mudah-mudahan... berkat rezekiku

Cik Nur said...

betul tu, kena sentiasa merasa cukup.. :)

Cheq Kaq said...

dh cek dah tuk rini!mekasih ayu!

♥ Miss Hearty ♥ said...

waaaa...nice2 ! tenksss ayu for sharing :)

Natasha said...

=) punca rezeki pon kene tgok jugak. cara pncarian, etc.. tq share..

lelamaisara said...

salam rabu ayu..:)

Mrs Velentine said...

Insyaallah semoga iman & hati kita berssih

ieda said...

tkasih saling ingat mengigati ! ;)

shu said...

betul! :)

Cinta Misteri said...

Keluarga harmoni dn ank2 cemerlang tu adalah BUKTI rezeki yg berkat.

Chic Na said...

tanda2 tu kadang2 ada kadang2 takde. :)

boni kacak said...

saya setuju sangat2 :)

kinara kinatara said...

moga2 tergolong dalam golongan itu hendaknya.amin..:)

nanieybarnieylurviey said...

:) thanks for sharing Ayu :) :)

aReLaN said...

betul tu.hehehe..comey la kartun tu.

the malay male said...

mari kita check sama sama

Nurrul said...

Apa2 pun yang penting Niat ! ^^

Nurrul said...

Apa2 pun yang penting Niat ! ^^

Si Matatajam said...

Semoga rezeki yang diterima ni diberkati Allah sentiasa..

BERT said...

thnx ayu :) gud sharing

fieda said...

terima kasih berkongsi..

nadia said...

salam dear. :)
semoga sudi bersama-sama nadia mencari sumbangan sebanyak mungkin untuk anak-anak yatim ye. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

thnx brkgsi dear..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

gOOD ... (",)

Nyue said...

semoga kita tergolong dlm golongan tersebut...

nur anis said...

:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

harap sangat rezeki yg dapat sentiasa berkat..kena check balik ni :-)

Che Rosliza Che Mat said...

Terima kasih Sharing...

Cik Aini said...

tgh berubah ke arah yg lebih baik..yg diredhai Allah..br rezeki kita berkat kan..amin

N.Aima K said...

alhamdulillah

9n0L4 said...

ehhhhhhh. tadi tgk gmbr ni kat blog sape ye. hee.

Myra Jay said...

Alhamdulillah, tetap bersyukur dengan rezeki yang diperolehi :D

Dayana Bahar said...

muhasabah diri....

wan nurul hezrina said...

insyaallah=)

ros_reeza said...

Tq ayu share ni.. sama sama kita audit diri kita :-)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alhamdulillah. mudah-mudahan rezeki yang kita dapat ni berkat :)