Thursday, 6 December 2012

Keyword: Durian Crepe goreng???


yang printscreen ni untuk semalam..
Ada jugak eh durian crepe goreng??hihi
dah jadi fenomena eh..banyak crepe2..hihi
cer try buat tengok eh apa jadi??hehe


Semalam iklan nuff kena malware
hari ni dah ok..hehe

32 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi.. fenomena..

nanakimie said...

goreng pun sedap ye,hehe...

Anum said...

macam2 kan

Chic Na said...

haha.. in future ada kot durian crepe goreng.

boni kacak said...

wah...banyak juga ye keyword durian crepe masuk

cikeyrah said...

popular betul durian crepe nie . .hehe

Ctie Anis Nisa said...

resepi baru tu ayu, cer try..keh3..

izan mama mia said...

heheh..masih hangat durian crepe tuu sampai nak digoreng pulok

nanakimie said...

laa,yeke...hehe....nana tau mtdc tu,tu pun sebab baru ni member ckp boleh li kat situ..nana dok ktp,dlu ayu ngaji sini ye?li situ ke be4 ni?

nur anis said...

apa kata ayu try goreng dulu..huhu

Mrs Lurve said...

agaknya lps nie, femes dgn durian crepe goreng pulak kot..hehehehe boleh ke goreng

Deq's Qienz said...

glamer crepe skg ya..kain jns crepe pon ada..hehee

Deqla manjew said...

haha.. mcm2 yg org search eh..ok gak tu bole try resipi doyan crepe goreng... :p

Nyue said...

crepe ni mmg famous seantaro sudahh..ehehehehehe......

Mrs Velentine said...

mesti dia nak try yg goreng..done clik2

eitcha,IM said...

eca tak cuba2 lg durian crepe ni :)

Cik Aini said...

haish
x abis2 dgn durian crepe..fenomena hebat buat ms skrg lah ni.hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

durian crepe mmg pemes betol skang ni hihihi

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hehhee agaknya..nak mencuba resepi baru plak kot...

Rara Nasiha said...

dah jd trend pun yang kita ni tak try2 lagi. sedih betul.

sHaRiNa eLyaNa said...

wah bestnya..terasa nak mkn tp kat sbh xda..huh

Cik Nur said...

eh..ade ke crepe goreng..?

Aleeya Atinza Saaid said...

durian crepe goreng...kena tunggu resipi ayu la neh hehehehe

Si Matatajam said...

Goreng pun bleh ka? Ha ha..

lelamaisara said...

boleh kot ayu nak try la..hahhaha..mcm2

Misz Mieza said...

Usahkan kata nak crepe2 goreng, crepe2 biasa ni pun tak terbuat lagi.. Huhuhu~~

Yana Libra said...

tak rasa lg crepe ni..huhu~

Dayana Bahar said...

Hihi xleh nk bayang durian crepe goreng mcm mna hihi

dya bunga said...

haha..entah apa rasa crepe tu digoreng.haha

ros_reeza said...

resepi baru tu.. yang goreng punya.. hihih

aryocahyalesmana said...

Nak Tengok BlogAyuuu,,,

:)

wan nurul hezrina said...

wahhh ada durian crepe goreng plak ek..