Wednesday, 12 December 2012

Setelah 5 hari aku hilang...

salam Rabu semua...
maaf ayu lama tak update
lama tak bw ke teratak kawan2
hari ni baru sempat nak update

sekarang ayu dalam perjalanan nak
balik Serdang dalam bas la kiranya.hehe
nanti ayu update apa yang doktor bagitau eh..
yang penting sakit apa2
lepas ni tak boleh ambil mudah..
mencegah lebih baik dari merawat...

nanti dah settle semua ayu bw kawan2 ya...
rasa rindu sangat kat blog
nak bw kawan..hehe
baru 5 hari kan..hehe

ok selamat bekerja semua!;-)

Published with Blogger-droid v2.0.9

28 comments:

Deq's Qienz said...

take care ayu.

CikZaniff said...

ok dear ~..

Anum said...

selamat bekerja dan salam rabu

Che Rosliza Che Mat said...

rindu ayu....hihihi

nanieybarnieylurviey said...

lme xdtg sni.. rindu Ayu :)
akn trus mnnti update dri Ayu :)

♥ Miss Hearty ♥ said...

rindu ayuuuuuuuuuuuuu ! :)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

selamat balik kampung, hati-hati (",)

Muar said...

selamat bekerja je? habis yang cuti tak ada ucapan...? hakhak

nanakimie said...

eh ayu sakit ap?mudah-mudahan ayu baek2 aje,huu....

Nadia Elena said...

laaa ayu sakit pe? ='(

saifudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Jangan berusaha mencari kebahagiaan karena kamu tidak akan menemukannya. Kebahagiaan itu sudah ada di hatimu dan pikiranmu.

Si Matatajam said...

Rindu Ayu gak...betoi tu dik jgn kita lengah2kan benda penting camtu takut melarat

dya bunga said...

semoga slmt smpai ayu..:D

Nyue said...

5 hari yg kerinduaan....selamat kembali ayuu....

boni kacak said...

cepat gtau tau apa yang doktor cakap kat ayu tu.. macam parah je

Mrs Velentine said...

semoga selamat smpi ke serdang

hnahdy said...

nnt terjah lagi:)

Cik Nur said...

semoga selamat sampai ayu.. :)

Haryati Faizal said...

ok...take care dear!

Chic Na said...

tetiba je hilang kan. balik perlis rupanya. safe journey ayu. ;)

sHaRiNa eLyaNa said...

owwwh..xpa dear pntgkan mana yg ptg dulu ya :)

Izara4eva™ said...

selamat bkerja ayu :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt kembali ayut.. skit apakah itu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

5 hari mcm 5 tahun ayu...rindu ayu jikss

kinara kinatara said...

5 tahun lima bulan..:)

ros_reeza said...

Jaga diri ayu... ros pun rinnduu ayu ♥♥

Yana Libra said...

betul tu..jgn amik mudah sakit..

wan nurul hezrina said...

btul bila sakit jgn buat2 tak heran tkut makin serius..