Thursday, 27 December 2012

25 Random Facts About Ayu

Alhamdulillah diberi sedikit kelapangan untuk menyiapkan entry ni..hehe..rasa bersalah pula sebab ramai blogger taq ayu untuk segmen yang sama..dan terbaru Cik Sue taq ayu..untuk tanpa membuangkan masa anda membaca meh tengok 25 perkara tentang ayu ni..hihi..baca sampai habis tau!jangan MALAS!!haha


1.Ayu anak tunggal perempuan dalam keluarga dan ada 3 adik lelaki merangkap bodyguard..haha

2.Lahir di Pulau Pinang membesar di Perlis dan sekarang bekerja di Selangor

3.warna feveret adalah BIRU..sedang jatuh cinta dengan maroon,pink,purple..hehe

4.belum berkahwin lagi dan inshaallah akan berkahwin..tunggu announce ya.tapi buka sekarang.haha

5.mempunyai pipi yang kembung dan muka yang boolat..haha..ini fakta!

6.Suka minum air ais dan bergula.habit ni tak dapat buang lagi.huhu

7.suka gigit kuku,dan alhamdulillah bila usia 23 tahun ni dapat hilang ketagihan ni..hehe

8.Suka bergambar sana sini sinun..haha..itulah perempuan kan.pantang nampak kamera.hehe

9.Suka berangan,suka senyum sorang2,nangis sorang2..semua sorang2..hehe..shopping pun kadang2 suka sorang2 gak..senang nak tawaf banyak kali..hihi

10.Suka mekap,kadang2 kalau lama tak mekap duk umah pun mekap gak lepas gian.haha..tapi kalau malas apa pun tak boleh.haha

11.suka pendam perasaan.contohnya kalau marah ka,sedih ka lebih suka diamkan diri n nangis lepas sembahyang pastu senyum.inshaallah dah amalkan memang lepas tu semangat kembali ;-)

12.Suka baca kata2 motivasi untuk hidup lebih positif dan happy..hehe

13.tabiat buruk suka picit kerawat.sekarang baru nak menyesal setelah parut dah tutup muka..hahaha

14.sangat suka baby n memang pantang nampak mesti rasa nak pegang..hihi..naluri ibu kah?haha

15.suka berkawan walaupun tak kenal lagi tapi rasa nak kenal..serius sejak berblog ni lagi lah eksaited kalau boleh nak jumpa semua..haha

16.tak sabar nak kahwin!haha ini namanya gatal.tapi tak da plak yang nak masuk minang.haha

17.mudah tersentuh.tengok orang susah ka,orang minta sedekah ka,pasal ibu bapa ka..mudah sangat nak mengalir air mata..huhu

18.Seorang yang lasak walaupun tengok lembut tapi kalau ada aktiviti lasak memang suka join ;-)

19.teringin nak jadi polis tapi tinggi tak lepas 154cm ja.haha

20.Suka makan tomyam,laksa,sotong kangkung..kira apa saja makanan bedal ja kecuali tempoyak n sewaktu dengannya.hehe

21.hobi yang tak boleh dipisahkan adalah tidur..hihi..memang feveret ni..so jangan bagi ayu lelapkan mata nanti lesap pi Hongkong.hehe

22.kereta idaman adalah....Kia Forte..wow sporty tu.tapi tau tak dapat miliki pun masuk mimpi pun jadilah.haha

23.suka shopping baju..kadang2 dah penuh almari pun rasa tak da baju lagi..haha

24.sangat takut binatang.kucing ok lagi..tapi yang lain tak boleh pegang..ikan nak pegang pun takut.haha..ini fakta ya..hehe

25.last sekali ayu seorang yang simple dan pemalu,nak cakap pun malu..haha..kalau jumpa ayu senyum jelah eh..haha..lawak ja..ikut keadaan jugak.kalau orang happening ayu ok ja.hihi



opppsssss dah habis dah ingat banyak lagi nak cita..hihi..kasi can orang lain plak lah...so korang semua kalau nak cerita pasal diri anda memang patut sangat senaraikan ya..boleh kenal lagi rapat.so dah baca kan??sekarang giliran kawan-kawan lah pulak ya ;-)

39 comments:

Mrs Velentine said...

no.19..hehehe.

Anum said...

great :)

Anis Nisa said...

tak sabar nak kahwin eh...hihi...

nur anis said...

lebih kenal ayu lepas ni..:)

QasehnyaRania said...

tenq ayu ;D

tempoyak sedap tau.. cer cub mesti nak lagi..

sama la kadang2 suka make up dalm rumha..utk suami kan..hihi

etuza said...

asalam, apapun ayu dah luahkan pandangan di komen blog Pesona ya..tq.

Nurul Iman said...

kita ad persamaanlah.
8, 15, 16, 21

teratak hati said...

Wah banyak tu fakta tntang ayu..dh pecah rahsia la ni..

abah khalisha said...

Yeke ni pemalu.hehehe...ha bila nk announce tarikh keramat tu

Cik Nur said...

Laaaa....tak suka tempoyak kee..?
Nur hantu tempoyak tahu..hihihi

Deqla manjew said...

wahh.. byk juger ye psl ayu ni..mende ni deqla rasa dah penah jwb.. xingt pulak mana entrinya..hihi..nanti jmpe kat melaka boleh la kenal2 lebih rpt sbb masa byk juge nk bersama.. al-maklong tdo bersama kan.. hahaha :p

Chic Na said...

byk yg cikna xtau pasal ayu nih. paling best tak sabar nak kawen. hihihi..

Cik Syida said...

wah, bestlaa ada orang tag, okey..kte dah kenal awk daa,, hehehe

shu said...

no 1, 5, 13, 14, 17, 18 kt sma :)

Cinta Misteri said...

Wah, 25 non stop list. Kes bocor rahsia lah ni.

Haryati Faizal said...

tq coz share citer tentang ayu!

kinara kinatara said...

kina pom suka gigit kuku..huhu..tinggi kita sama kak:)

dya bunga said...

num satu tu kita sama lah..cuma dia ada duaorang bodyguard..hheheheh

nanieybarnieylurviey said...

Byk jgk yg bru tahu ari ni. N byk jgk yg sma. Hehe.. :)

the malay male said...

Hati hati dgn no 6... Nnt kencing manisssss

ejulz said...

waaaaaaa.. bnyk nya rahsia..

Natasha said...

cpt la kawen. tggi 154? ouhh tinggi lg tasha.. 157 wekk =P hehe.. apepun, byk jugak la prsamaan..

Karukord Jagau's said...

nak jadi polis....heheee
sama la minat ngan anak aku ^_^

nanakimie said...

tempoyak la sedap,hehe:)

BERT said...

detailsnye hihi.. dah kenal dah dengan ayu ni sape.. hihi tule sape suh cite

LYAfrina said...

mcm2 pkara ttg ayu...

lya lak sgt2 sukakan kucing

Khairun Solehah said...

wah2,best2 bc fact tentg akak.. selamat berkenalan =)

Pykaa Pdott said...

kita bnyak persamaan la sis ayu , yg suke gigit kuku tuh , pyka pon slalu buat . haha :p tabiat dah la . hee

sHaRiNa eLyaNa said...

lucu..hehe..tp kebyknnya kita mmg sma hehe

lelamaisara said...

cik sue ade tag akak jugak tapi tak buat n3 lagi..hehehhee

anak tunggal perempuan n pp kembong tu akak tau..heheheh...eh belum berkahwin tu pon akak tau gak..heee

MAZLIZA ABD RAZAK said...

dapat jugak tag dari ciksu..tapi, xtau nak tulis apa (",)

Che Rosliza Che Mat said...

ayu pemalu ya..

wan nurul hezrina said...

semoa ttg ayu semuanya suka=)hehe tak sakitker picit jerawat??

Misz Mieza said...

Hallamak, takut nak pegang ikan ate cemano tu Ayu ? Kalau ikan goreng berani pegang tak ? Rugi ar tak makan ikan.. Eh ayam pun ke ?

ros_reeza said...

Hihi.. lepas gian make up kat umah?.. first time dengar ni..

9n0L4 said...

tinggi 154? huhu. nampak mcm tinggi dari akak jeee. ;)

Cik Aini said...

no 16...hahahahaha gatai tau :)
no 5 kita samaaaaaa :)
no 25 ayu tipu..hahhaahhhaa

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ok akak dh tau 25 facts about u ayu...nice...enjoy akak baca hihi

Si Matatajam said...

Kiranya Ayu ni dalam hati ada taman la ni yek..geng la kita dear... Bab pipi kembung tu mmg x bleh wat apa dah tu..hok tu yg Mahai tu.. Patutla suka ja Ayu bila jumpa 2 Alesya ari tu..mmg suka bebudak yek..takpa nanti bikin sendiri..muahahaaaa..larikkkkkkk