Monday, 3 December 2012

Guruh dan kilat bersatu



Bumi serdang dah dilanda hujan lebat ni.maknanya lambatla aku balik petang..
aduhaii..dugaan minah rempit macam aku ni.hihi
eh ramai yang dah balik kerja kan
dah kol 5 lebih..
aku pukul 5.30 baru habis kerja..



tada..tak da kerja..abaikan segala parut ok!;-)


habislah ntah kol berapa baru boleh balik..huhu
sapa nak teman ni??
tak tau nak buat apa dah ;-(
ada yang tak balik kerja lagi ka?hehe

22 comments:

CikZaniff said...

ok la tu cik ayu 5.30..
saya 6.30..kesian x ??..hihi

Nur farahiza said...

sini pun hujan , tapi fara mmg balik kol 8 . hehehhe so lambat la

cikeyrah said...

samalah qira pun kat opis lagi, sebab qira pun g keje bawa moto hee

Yana Libra said...

sy dah balik..cyberjaya pun br hujan masa nak blk td~

LYAfrina said...

bahaya memandu time ada kilat+guruh ni..xpela..biar lmbat asal selamat.. g2 la kan..klo naik motor.. lya pon pegi keje, fain htr dgn motor,, sbb klo naik kete alamaknyer 1jam bru sampai sbb jln jem... tp itulah.. kdg2 dlm pjlanan tu hujan..hbs basah lencun baju

Misz Mieza said...

Huhu, dugaan minah rempit.. MM dulu cam ayu gak.. Start je musim ujan petang2 dah susah ati.. Sebab terpaksa stayback kat opis sensorang tunggu hujan reda.. Pernah MM sangkut kat opis sampai kul 10 lebih tau.. Seram pon ado.. Maklumlah bangunan lama, macam2 ado.. Huhu..

♥ Miss Hearty ♥ said...

hujan eh sana..sini tak pon.hehe

Chic Na said...

kalau hujan sampai pukul 7 so balik pukul 7 ke ayu? siannya. nasib baik dekat je.

Cik Nur said...

petang tadi, taiping pun hujan lebatt...

ejulz said...

kesian dia.. hehe

boni kacak said...

la...awak kat serdang je ye?? dekat je la.. bila kita nak jumpa ni??hehehehe

9n0L4 said...

kalau kilat, jgn amek gmbr. karang lain jadinye. hee.

::CIK LYNN:: said...

basah kuyup x balik tu?

nuyui a.k.a miss YUI said...

samalah kt merempit..

Deqla manjew said...

hujan lebat pun boleh jadi entri kan ayu? hihihi... so semlm blk umah kul brapa?

Dayana Bahar said...

ayu keje apa sebenarnya ye hehe

Mrs Velentine said...

akak semalam jam 5.30 dlm perjalanan balik rumah dh

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sini pun dok berujan ayu

dya bunga said...

ok lah blik kul 5.30 dya balik kul 7..:(

lelamaisara said...

nasib akak nek keta...tak kena hujan..tapi kalu jem menangis woooooo,,naik moto boleh cilok2 kan....

Cik Aini said...

woooooooo
sempat lg dlm nk blk tu kan..haruslah snap sepicture dua kan :)

wan nurul hezrina said...

dulu masa bujang2 mmg merempit jugak..dah tau rasa takut2 mcmner