Monday, 3 December 2012

Isnin yang Biru


3 Disember 2012 dah hari ni,kejap ja dah nak habis 2012...
suka duka tahun 2012 ni nak simpan kenangan dah..
kena buka buku dn cerita baru..
jangan pandang ke belakang cubalah untuk cipta masa hadapan..hehe..

Aktiviti hari ni nak BW banyak komen yang tak publish lagi..huhu
tunggu kunjungan ayu ya..hehe
sekarang jom cepat kita buat kerja..hehe

Selamat bekerja semua...
Salam Isnin..ayu blues sikit2 hari ni..hehe











KataAyu:EnAnip dah g praktikal 3 bulan dah jauh dah..huhu

27 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

slmt berhari isnin :) mulakan dngn snyum

Anum said...

nak try gak

CikZaniff said...

slmt pagi ayu & selamat bekerja..:)

Nyue said...

jom bulan 12 kita cipta sesuatu yg baru yg lebih segar dan baik...isnin nyue pon blues jugakkk....

Lynn Hamzah said...

jangan blues la ayu...takut nanti melarat seminggu...

nanieybarnieylurviey said...

tendang laju2 ayu isnin yang biru tu ayu.. :)

kejap je kan masa berlalu.. :) :) :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

jom2 buat kerja =)

♥ Miss Hearty ♥ said...

aloooo..cian die da kena tinggal dgn buah hati.mesti rindu selalu nti..hehe

Pemikir said...

Masa tidak pernah menunggu kita. berusahalah untuk masa depan. sama sama kita menuju kejayaan dunia dan akhirat

Ayumi Comot said...

ok la monday bluess...ayu hari sabtu dah keje...saturday blues manjang..huhu:P

Deqla manjew said...

deqla pun tgh birus ni..hihi... kena virus malas!

Cinta Misteri said...

Khas utk lepasan spm jep?

Aleeya Atinza Saaid said...

monday bluessss hehehe sama arhh..

Haryati Faizal said...

selamat bekerjan ye!

Syira Qahira said...

salam..

selamat bekerja dengan penuh semangat ;)

Cik Nur said...

kan..!
rasa lemau je hari ni..buhuhuhuhuh

QasehnyaRania said...

alolo..sian ayu cik anip jauh yer..

semalam ciksu ada pergi maha tp sempat la calling2 ayu sebabnya ciksu tertinggal phone ciksu dlm keta.tak ingt no u..huhu..

Si Matatajam said...

Ramainya yg Monday blues..lps ni rindu sakan la kt Anip na Ayu

Mrs Velentine said...

done click...jauh 3 bulan..mesti rindu..huhu

Misz Mieza said...

Dah lama tak rasa kebiruan isnin.. Bila la nak dapat keje nih.. Rindu dah nak keje balik.. Huhu~~

Dayana Bahar said...

selamat bekerja dengan senyuman manis ayu tu ye hehe

Chic Na said...

done fear factor. patutla. you look blue today ayu. huhu..

9n0L4 said...

keje keje keje. jgn nak kuar ronggeng cari jagung. hehe.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hari isnin selalu monday blues kan hikss

lelamaisara said...

kenape monday aje yang biru ek..kena siasat ni..panggil dektektif conan la....

Cik Aini said...

alololo..
3 bulan je En Anip p..nti dia blk la tu.sabaq2..Ai kan ada.hehe

wan nurul hezrina said...

salam senin gaknie tp senin ke hdpn..huhu bru nk bls jejak..