Friday, 26 July 2013

Tahun Baru Gaji Baru..



Salam 17 Ramadhan..Alhamdulillah hampir 2 tahun kerja dekat sini..macam2 pengalaman yang dapat.macam2 orang jugak yang jumpa.hehe

untuk company ayu,financial close bulan 6.so masuk bulan 7 di kira tahun baru dan gaji pun baru.Alhamdulillah bulan 5 hari tu dah buat KPI dengan bos.inshallah hari ni patutnya tahu lah kenaikan berapa.huhu..

kalau naik sikit pun Alhamdulillah ada jugak rezeki kan,kalau naik banyak Syukur bertambah2 rezeki.hehe..tapi entahlah KPI hari tu bos tak bagi tinggi,biasalah kan..makan gaji..hehe.

apa pun syukur alhamdulillah,ada rezeki untuk diri sendiri dan family..lepas ni target nak jadi suri rumah pulak..agak2 ok tak?haha..


Autopublish

18 comments:

Kakzakie said...

Kira kenaikan gaji tepat pada masanya ye Ayu. Syukurlah...

kayyana said...

oo.. kalau kpi bagus gaji naik banyak la ek.. hehehe..bleh je jadi surirumah kalau banyak duit.. hhih

Deqla Manjew said...

wahh ayu naik gaji ye.. boleh la blanje kan..hihi.. ok la tu, alhamdulillah...

Nurzakiah Hanum said...

salam nuzul al-quran
salam jumaat
singgah pagi

boni kacak said...

open table lepas ni. hehehe

Nisha said...

^U^ Jom Join! 28 hadiah menarik! Top refferal akan mndapat Rantai Moustache dan HADIAH PILIHAN SENDIRI! Let's Join! :D http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/07/segmen-simple-giler-by-anis.html

Nisha said...

^U^ Jom Join! 28 hadiah menarik! Top refferal akan mndapat Rantai Moustache dan HADIAH PILIHAN SENDIRI! Let's Join! :D http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/07/segmen-simple-giler-by-anis.html

lelamaisara said...

tak pe la cikit pon ayu...rezeki...
wah nak jadi suri rumah yekk..ok la tu..akak pon ade cite2 nak jadi suri rumah sepenuh mase...

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui juga..ptut dh leh dpt bulan ni tp psl tak sign surat lg..huhuuhuhuh

::CIK LYNN:: said...

tahniah ayu :) boleh tmbah duit raya la...hehe

BungaTulip said...

Rezeki Ramadhan :)

Chic Na said...

amboi awal2 lagi dah target nak jd surirumah ye ayu.. hikhik.. bagus2..

Cik Nur™ said...

syukran...rezeki ramadhan.. :)

Cik Aini said...

eh ok pnya..
target nk jd suri rumah tu ai dah lama tp x kawin2 lg ni.hahaha
byk pun kenaikan gaji alhamdulillah,dah trtulis rezeki kita byk tu :)

nik ros said...

tahniah. harap2 naik byk la gajinya kan :)

Amanina Mads said...

seronokkan bila dh kerja. bonus kerja dgn gov dpt 500 pulak. byk tu

Rosmiza Ali said...

Seronoknya Ayu dapat gaji baru.. Alhamdulillah, rezeki orang nak kawen.. Hehe.. =)

LYAfrina said...

alhamdulillah.. x kisah la byk atau sikit..smua tu rezeki & kt harus bsyukur