Thursday, 18 July 2013

Harta Dunia Akhirat


Salam 9 Ramadhan :-)

 

kasih ibu membawa ke Syurga kasih ayah sepanjang masa..bagaimana ibu ayah kita,walau siapa pun mereka tanpa mereka siapalah kita.

kadang ayah ni tak cakap dia sayangkan kita,tapi caranya kita tau sayangnya tu.laki kan ego.hehe.moga segala doa ibu dan ayah kita dimakbulkan Allah dan di tempatkan mereka di Syurga.InshaAllah.Amin..



kataAyu:semalam ayu MC,inshaallah hari ni ayu singgah rumah korang erk ;-)

35 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

btol stuju tu!

Nurzakiah Hanum said...

setuju :)

diana said...

HORMATILAH ORNG TUA KITA..:)

:: Mrs.Eady :: said...

betul..

Nisah Idham said...

betul ayu, sapepun kite. Ibu & ayah perlu dihormati dan diutamakan :)

E'in said...

kite syg ibu kite...

mama3heroo said...

salam ramadhan # 9
setuju..kalo tanpe meraka,tak kan lahir lah kita di dunia ni

Lynn Munir said...

Hargai lah mereka selagi ada, agar kekesalan tidak melanda bila mereka telah tiada lagi.

ejulz said...

rindu mak. x sabar nak blk kpg..

Deqla Manjew said...

setuju... tp kan, ibu mana la yg tak mendoakan anak2 dia kan... ;)

aizamia3 said...

tanpa mereka siapalah kita di hari ni.. ;)

psstt: selamat BW.. ;)

Mrs Velentine said...

setuju..ayah ni dia tak tunjuk yg dia sayang tapi sebenarnya cara dia yang selalu memerhati dan mengawasi kita tuelah tanda dia syangkan kita

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kasih sayang mereka tiada tandingan. Bila dah tiada baru rasa kehilangan mereka.

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

yup , betul tu....marah macam mana pun , tapi dalam hati sayang :)

aniswany lazim said...

sayang mak abah kita jugak ^_^

:: Cik Viva :: said...

Sayang ayah & mak sama rata tapi kita mesti lebih rapat dengan mak kan..sebab ayah mesti cool & tak ckp byk macam mak..hehe

Cendol said...

:') sobsss..nice entry.tenkiuuuu!!!

Masha Meisters said...

betul3x...love u mom so strong!

Rosmiza Ali said...

Setuju! Syukurlah selagi kita masih ada kedua2nya..

Rose Azadir said...

Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

Chic Na said...

rasanya tiap2 kali lepas solat ibu bapa akan mendoakan anak2nya kan.. harap2 kita pun cmtu.. xlupa mendoakan kedua ibubapa..

Kesuma Angsana said...

betul tu ayu.. teringat adik salah cakap syurga suami di bawah tapak kaki isteri hehehe

Kakzakie said...

Tapi bapak kakak dia luahkan tau Ayu yg dia sayang anak-cucu dia..

lelamaisara said...

betui2...sokong sangat...yeeeehhhh hari ni nak berbuke dengan mak abah,...best nye lahai.....

lia said...

sayangggg mak...

kayyana said...

setuju... =) maka jagalah harta kita sebaik mungkin

Solehah Shamsuddin said...

setuju dgn apa yg ayu gtau.

Ema Johari said...

rindu dekat keluarga di kampung

Cik Nur™ said...

Amin..!

MMg harta tak ada gantinyalah..

Chegu Anuar said...

Setuju tu.. Ibu cuma 1 bagi kita.. Tapi 'ibu' ramai kat Malaysia ni.. Itu IBUK dr Indonesia.. Hehehe.. Kampung.. Tunggu.. Ghaye teman balik..

Deq's Qienz said...

kasih ibu mbawa ke syurga..

psttt ayu jum join 1st cntest blog dq..hihi

Amanina Mads said...

syg dua dua sekali :)

9n0L4 said...

tu la die kan. isteri², atau bakal isteri, kne sentiasa igt, jgn sbb kite, suami kite derhaka pade parents die. :)

Cik Aini said...

tanpa mereka ibarat umah yg tidak bertiang..mereka segalanya :)

nanieybarnieylurviey said...

Betul tu !!!