Friday, 19 July 2013

Poligami



Salam 10 Ramadhan..semalam isu paling hot pasal Ashraf muslim kan..mungkin di kalangan orang biasa pun berlaku masalah macam ni.tapi di sebabkan dia artis benda ni menjadi besar

serius memang kalau ayu jadi isteri pertamanya tak tau apa akan jadi.siapa yang nak di madukan kan..hanya orang yang kuat saja mampu terima semua ni.mungkin ada sebab semua ni terjadi.cuma pada mulanya agak berat nak terima

apa pun doakan yang terbaik untuk mereka dan sesiapa saja yang senasib dalam dugaan ini.

21 comments:

:: Cik Viva :: said...

Tulah..kat opis ni dari pg tak abis2 lagi dorang ni bercerita pasal isu Ashraff ni. Bg saya poligami tu tak salah tapi cara dia pg kahwin senyap2 tu yang salah..huhu

Nisah Idham said...

betul. doa yang baik2 aja utk mereka :)

Kakzakie said...

Perkara yg ditakuti ramai isteri tapi dibenarkan dalam Islam..

trah zain said...

tp dayana tu nampak tenang kan? untung asyraf tu dpt dayana

Ayuni said...

boleh poligami, tp buatlh cr yg betul...

Mizz ErMa said...

betul tu..isteri mana yg x sedih bila dikhianati suami sendiri..pape pon, semoga dayana tabah menghadapinya dan c asyraf pulak, semoga adil lah hendaknya..

diana said...

harap2 tak jadi la kat kita..kan??

Chic Na said...

tapi memang salute isteri pertama dia.. sangat2 tabah orangnya kan..

Masha Meisters said...

apa boleh buat kan...kita pun tak faham..tak boleh juga nak ckp bukan2...
tapi,kalau Masha pun adoiiiiiii mengis tak berlagu woooooo

the malay male said...

besar pahala klu benarkan suami berpoligami ni....ehhh

lia said...

poligami : x rasa mampu hadapinyer...

Kesuma Angsana said...

dah no komen dah ayu !

Amanina Mads said...

betul la ayu.. tak habis2 ashraf muslim..biar lah dia nk kawen pon

Yumida Huda said...

moga mereka yg mengamalkan poligami, adil terhadap isteri2 diorang
hope isteri2 pulak..redha, bertolak ansur sesama madu memasing

9n0L4 said...

malas nk komen pasal asyraf ni. huhu. tacing sgt. sian isteri die kene tipu.

Cik Nur™ said...

betul, kita jgn buat spikulasi lagi..
yg penting doakan yg terbaik buat merekakan...

Cik Aini said...

mintak2 di jauhkan.bkn kita nk melawan takdir tp sbb kita kenal sgt siapa diri kita.tahu diri x mampu nk termasuk dlm golongan2 org yg akan mndapat payung emas..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

betul tu. semoga ada kebaikan untuk mereka semua.

Haryati Faizal said...

doakan semoga mereka berbahagia....

Deqla Manjew said...

sebagai pompuan kita paham kan perasaan dayana.. kesian dia.. moga hidupnya lebih bahagia lps ni..

nanieybarnieylurviey said...

Mampu doakan yg baik. Terkejut jgk dgr. Ari tu dgr di radio ayah mentua die nafikan berita ni n pesan jgn sebar berita. Tup2 tau ianya benar2 berlaku..