Thursday, 4 July 2013

ABC paling best!




Sabtu lepas ayu pergi Shah Alam..niat hati nak pergi KWSP,tapi tak buka pulak.huhu..kebetulan memang tengah mengidam pun.hehe..ni lah paling feveret kalau pergi Shah Alam..

makan ABC Special dekat seksyen 2..memang best lah..dekat tempat lain tak jumpa lagi camni..mengidam punya pasal nasi pun tak sentuh.makan ABC semata.hehe


amacam terliur tak?hihi

kalau tepi pantai pastu ada pulak laksa mesti lagi sedap kan?hehe..lepas ngidam nak posa nanti..sekali sekala pergi Shah Alam rugi tak try.hehe

34 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

Deqla Manjew said...

terliur tgk ABC yg 1st tu!! ada eskem ke ayu.. ? sedapnyee.. ;)

Sally Samsaiman said...

FROYO! eh...yeke nama dia ni..? hihi

ejulz said...

perghh.. menarik.. x ajak ejulz pun minum abc.. hehe

Farah Waheda Wahid said...

abc seksyen 2 ni memang melets...akak pun suka... hu hu hu...

duniafana said...

hrga brp nih? ada apa lg spesel kat c2?

Nurfaezah Abdullah said...

fae jarang order ABC kat any tempat makan that i go. ntah nape, x craving sangat. hehe.

keli menari said...

ade eh kat situ,belah mane..tak penah tau ponn..huhu

lia said...

Abc kat c2 mmg sedap... Puas hati p...

nuyui a.k.a miss YUI said...

pergh..mmg menarik!

Ratu Hatiku said...

Walawei.....sedapnya tgk ABC tu... :P

Harith Iskandar said...

ooo pegi S.alam tak bg tau sy pon kalau tak boleh la sy lanje air kacang tu...ehehe

ma ❥ said...

SEDAP nampak!

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Rosmiza Ali said...

Wah! Special abis nih.. Melelehi jugak lah air lur tengok.. Glupp!

HeNRieTTa JoSe said...

rugi rietta xtry....ritu rietta pergi KWSP shah alam...sempat rembat kain utk buat baju jerr...

Kakzakie said...

Nampak sedap memang Ayu. Kakak pun suka ABC agi kalau yg banyak isi macam-macam dia best:)

Masha Meisters said...

ok...ynag nampak sweet sgt sebab ada cerry ke ape kat puncak ABC tu...gerammmmm ok!

:: Cik Viva :: said...

Wow!!

Haryati Faizal said...

sedappnye....

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Shakira pun mesti lepak seksyen 2 tu kalau ngidam ABC.. hehe

boni kacak said...

ayu berjaya membuat saya terliur..hahaha

diana said...

kedainya nama apa??harganya berapa??kedai nya berhampiran apa??

Arina Shamsul said...

dah jilat dah yu...emmmm mmg sedap! hahaha.

Mizz ErMa said...

haa..sama la kita..kadang2 tu sanggup p shah alam semata2 nk pekena abc kat sksyen 2 tu..hehehe

the malay male said...

epf buka sabtu pertama n kedua je :-)

Cik Nur™ said...

menggodanya ABC tuuu.. :)

Deqla Manjew said...

hai ayu.. jom join mini segmen deqla.. tamat jam 11 pagi ni!

Dayana Bahar said...

olos laa sodapnya aiskrim...

Mimi Azirah said...

Sedapnye abccccccc...nk jugakkkkk

jaakechik said...

uikkkk tergoda nafsu perut jaa bila tgk ABC ni..... kalerful. nmpak sgt seksi....

nik ros said...

terliur la.sedapnyer tgk. lagi2 abc yg ada kacang tu.

9n0L4 said...

perghhhh mmg nmpk sedap yu. terliur pulak. huhuhu.

Chic Na said...

kat uitm kan.. dulu selalu makan..