Sunday, 28 July 2013

10 malam terakhir



Alhamdulillah hari ni dah 19 Ramadhan..mulai esok kita dah masuk 10 malam terakhir dalam bulan yang mulia ni..Ya Allah cepatnya masa berlalu kan.terasa pantas sangat tahun ni..rasa kekurangan lagi ramadhan kali ni..huhu..


disitulah ada Lailatul Qadar,malam yang di rebut2 semua muslimin dan muslimat..kadang2 hati rasa sayu tak tau kenapa..moga kita sama2 menghidupkan 10 malam terakhir ni..Amin..





15 comments:

Rosmiza Ali said...

Skejap jer masa berlalu.. Pejam celik pejam celik dah 19 hari Ramadhan bertamu..

boni kacak said...

dah tak lama lagi.. memang kejap je masa berlalu..

ejulz said...

Insyaallah.. sama2 kita rebut 10 mlm terakhir..

Harith Iskandar said...

Ramadhan kali ni sy terasa jg kekurangan...tp xtahu part mane... :/

Che Rosliza Che Mat said...

sama2 ler kita buat amal di bulan puasa yg mulia nie...

Cik Nur™ said...

sekejap je rasakan...
tak lama lagi kita dah nak raya....

Deqla Manjew said...

10 mlm terakhir rugi x rebut pahala kan.. teringat di mlm lailatul Qadarlah, arwah ayah deqla menghembuskan nafasnya yg terakhir di ribaan deqla.. T_T

E'in said...

sekejap je masa berlalu kan.. semoga kite temui mlm lailatul qadar...

izan mama mia said...

10 ramadhan terakhir
malangnya ramai yg sibuk ke pasaraya
sibuk buat biskut raya

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

marilah kita sama-sama tingkatkan amal ibadah utk 10 malam terakhir :)

Ara Afiq said...

betul tu, cpt sgt rasa waktu blalu skrg ni.

aReLaN said...

jom kita semua merebut peluang mencari lailatul qadar. hihihi

Amanina Mads said...

semoga amalan kita diterima :)

LYAfrina said...

amin. sama2 kt manfaatkan mlm2 akhir ramadhan dgn amal ibadah

nanieybarnieylurviey said...

;) Aamiin Ya Rabb