Saturday, 27 July 2013

Oppsss ini yang tak suka!






Salam 18 Ramadhan..sekejap ja dah nak masuk 3 minggu puasa..sudah hampir 10 malam terakhir..huhu..moga amalan kita diterima Allah SWT..

Ambil kesempatan atas kebaikan seseorang.ada sesiapa yang suka tak?hehe..pasti semua tak suka kan,kecuali kalau dah memang sifat nya begitu. ;-(..

bagi ayu pun tak suka macam ni..baik dari segi sahabat,kerja mahupun kehidupan.Alhamdulillah setakat ini sahabat2 yang ditemui dikenali disayangi semua adalah yang terbaik bagi ayu.inshaallah moga itu jugak yang di rasa oleh sahabat yang mengenali ayu.mudah-mudahan yang baik2 saja.huhu..tapi kalau ada yang jumpa macam tu apa nak buat ya?.kena pandailah .mungkin ada cara nak elak semua ni terjadi kan.

kalau dari segi kerja.mungkin ada yang pernah lalui semua ni.kadang bukan kerja kita pun kena buat atau pun atas nama kerja kita orang lain dapat nama.mana2 tempat mesti terjadi semua ni kalau dah berhubungan dengan orang kan ;-)..kalau yang ni pulak bagi ayu memang kita ada hak untuk mempertahankan hak kita..tapi kalau tak ada yang nak pandang jugak bersabar selagi mampu.kalau tak mampu pasti tau nak buat apa kan?hehe..setiap orang lain tindakan ;-)

Ambil kesempatan dari segi kehidupan.mungkin ini kita tak selesa sikit kalau setiap masa ada ja nak itu ini dari kita.tapi bagi ayu selagi ada masa dan mampu tolong atau buat sesuatu ayu akan buat.tapi kalau ada sedikit terganggu dengan kerja yang terpaksa ayu siapkan tak mampu lah nak puaskan hati semua orang kan.

korang ada pengalaman ini?


autopublish

11 comments:

::CIK LYNN:: said...

belom ada pengalaman jumpa orang macam ni kot...tp hope xjumpa :)

Mizz ErMa said...

itu la pasal..kadang2 x tahan jgk dgn orang yg suka ambik kesempatan nie..

ejulz said...

biasa la tu..

Aine Ainun said...

Akakpun x suka....
Muhasabah ja..mudahan kita x buat kt orgkn...

Cik Nur™ said...

mula2 mungkin boleh tahankan, tapi lama2 tak tahan kot...

nur ada penagalaman,,mmg rasa nak lari je....
tapi xboleh nak elak.huhuh

makanya, mmg simpan dalam hati je all...huhu

Che Rosliza Che Mat said...

ada hihihi

Amanina Mads said...

betul tu ayu..

Rosmiza Ali said...

Kat mana2 pun mesti ada punya kes macam ni ayu.. Kadang nak marah pun tak guna. Sabar jelah bebanyak.. Huhu~~

Deqla Manjew said...

yup... deqla dulu penah kena buat keje org lain.. dia pulak kerap cuti, kerap mc.. keje dia tu deqla la sudahkan.. tp bila deqla cuti, mc xde sape sentuh keje2 deqla.. x saling berkejasama.. hrpkan deqla je la.. huh.. lps tu dah mls buat.. bkn berkira.. tp kita sendri byk keje kan.. kalo x saling kejasama pun ssh jugak..tp alhamdulillah skng tak lagi..sbb dah ada org lain yg buat.. haha.. legaaaa

Amanina Mads said...

kena byk bersabar..hehe

LYAfrina said...

lya dh biasa mgalami pkara sprti ni.. mmg, hanya tuhan y tau.. lagi2 rasa diri ni dipergunakan.. keikhlasan kita, org ambik kesempatan lak