Saturday, 20 July 2013

Jodoh



Salam Sabtu semua...Alhamdulillah 11 Ramadhan hari ini..Jodoh pertemuan rahsia Allah..ada orang cepat,ada yang lambat..berkawan lama pn tak menjamin dia jodoh kita..semuanya rahsia Allah..inshaalllah apa yang boleh kita buat berdoa dan terus berdoa agar orang yang kita berkenan menjadi jodoh kita.

Jodoh Pertemuan Ajal maut bukan di tangan kita.apa saja yang berlaku,terjadi ketentuan Allah SWT. inshaallah moga menjadi yang terbaik dan yang terbaik jugak untuk kita ;-)


21 comments:

boni kacak said...

1000x LIKE! :)

Cik Aini said...

betul2..
kdg2 bcinta 8 9 tahun pun belum tentu jodph kita.sumanya rahsia Allah.apa yg kita patut buat ialah berdoa dan bertawakal pd Allah.moga2 org kita syg tu lah jodoh kita.bakal imam kita.amin :)

salam ramadhan Ayu :)

Cik Aini said...

betul2..
kdg2 bcinta 8 9 tahun pun belum tentu jodph kita.sumanya rahsia Allah.apa yg kita patut buat ialah berdoa dan bertawakal pd Allah.moga2 org kita syg tu lah jodoh kita.bakal imam kita.amin :)

salam ramadhan Ayu :)

Pykaa Pdott said...

Yes pyka skong kata2 sis tuh . Jodoh pertemuan , ajal maut semua ditngan allah . ;)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Betul tu. Jodoh pertemuan Allah dan tentukan :-)
Doa banyak-banyak yea. Semoga mendapat jodoh yang beriman dan soleh :-). Amin.

Lyaa Suriany said...

stuju ayu.
tp masa yg sama kena usaha . then baru tawakal

Yumida Huda said...

betul tu ayu
moga kita mendpt jodoh terbaik
teman hidup terbaik
segalanya telah ditulis olehNya

Chic Na said...

InshaAllah.. redha dengan ketentuannya..

Masha Meisters said...

AMIN.....JODOH TU RAHSIA aLLAH...
BERCINTA BERTAHUN PUN BOLEH KAWEN DGN ORG LAIN...

Lelaki said...

aku nak cepat ..hehe

Cik Nur™ said...

betul tu ayu..

Nur sentiasa doakan yg terbaik... :)

elyna mirsada said...

btul tu..

ejulz said...

betul tu ayu.. :)

Faris Farina said...

jodoh itu rahsia Allah . mati juga rahsia Allah . selamat berpuasa sys ;)

eita said...

ayu nak kawen ke?

Haryati Faizal said...

betul tu ayu... kita hanya mampu berdoa... ketentuan semua ditangan Allah...

jaakechik said...

betul tu jaa setuju...

jaakechik said...

p/s : purse coin dh lama sampai kt jaa. tp jaa lupa pulok jaa dah inform ayu ke belum sebelym ni. btw mekasih tau!

Solehah Shamsuddin said...

Aamine. Semoga Ayu dapat jodoh yang baik.

Deqla Manjew said...

yup.. semuanya kehendakNya.. sama mcm rezeki anak jugak kan..tp x phm dgn se2tgh org yg suka bertanya..mcm la kita boleh tau bila nk smpai jodoh, bila nak sampai rezeki tu.. hurm..

nanieybarnieylurviey said...

Semua rahsia Allah. Allah da tetapkan sejak kite di alam roh lagi :)