Monday, 1 October 2012

Disebalik.....pasti ada hikmahnya....


Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya ;-)
Selamat bekerja di hari Isnin!



37 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

inilah namanya hikmah kan..

BERT said...

setiap ape yg berlaku pasti ade phit mnisnya.. :))

BERT said...

setiap ape yg berlaku pasti ade phit mnisnya.. :))

Izwa Kamaruddin said...

nice ~

Unknown said...

pagi2 dah muhasabah diri dgn cik ayu..hihi... selmt pg ayu.. selmt berkerja.. :)

dEdEQ dE wIshEs said...

BETOL3 .. ^_^

Kakzakie Purvit said...

kakak cuba meneroka di sebalik kata-kata itu Ayu.

Mrs Velentine said...

cubit2 sini

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

setiap apa yg berlaku pasti ada hikmah...setuju sangat2

Arina Shamsul said...

ya betul tu dear,apa yg perlu hanya kesabaran :)

nursuriani said...

betul tuh! doa2 kan untuk kebaikan. :) bila fikir semua yang jadi ada hikmah mesti kita akan senyum kan???:)

E'in said...

alaaa ayu.. xmo sedih2.. huhu

Cik Rose said...

Betul tu, AYu.. kuncinya ialah sabar :)

Azian Elias said...

salam kenal..

selalu yakin.. there is a silver lining behind the clouds. INSYALLAH..

Anonymous said...

Dan setiap orang yang terlbih girang tu pasti simpan seribu kedukaan dan kepahitan..

~Cik Sweety~ said...

bagus ayu ne..hari2 ada jek ayat muahasabah diri..LIKE!!

Anonymous said...

nice quote ni!

Liyana Anuar said...

semua yg berlaku pasti ada hikmahnya kan~ :)

think positive~

Reena Sidek said...

percaya kepada Allah... setiap kejadian ada hikmahnya... Allah tahu apa yg terbaik buat hambanya...

Miss N™ said...

setiap apa yg terjadi pasti ada hikmahnya kan.. :)

Chic Na said...

tetaplah bersabar. :)

MAY said...

selamat bekeje!

Si Matatajam said...

Setuju....segalanya pasti ada hikmah bagi setiap kejadian yg ditakdirkan Allah pada kita.

eMMe said...

Salam Ayu..
selamat hari Isnin di bulan baru...
take care!

haryati said...

InsyaAllah...

Afiqah said...

hehehe :) betul tu betul :D

LYAfrina said...

ibarat pelangi yang indah muncul setelah disirami hujan+kilat+petir...

Cik Ai said...

pasti!
semuanya pasti ada hikmah..bersabar :)

Cikrosecute said...

ya betul tue ayu....kalau banyak sabar pasti beroleh kebahagiaan....

aindzaya said...

selamat hari selasa eh!
macam ubat jugak, mula2 memang pahit..tapi pahit tu lah ubat untuk bawa kepada kemanisan :)

aindzaya said...

selamat hari selasa eh!
macam ubat jugak, mula2 memang pahit..tapi pahit tu lah ubat untuk bawa kepada kemanisan :)

insan_marhaen said...

disebalik guruh dan kilat ada pelangi yang indah..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

ada hikmah yang kita tak nampak. Allah dah aturkan yang terbaik untuk kita semua :)

9n0L4 said...

di sebalik hujan, pasti ade matahari dan pelangi selepasnya. cubit lnik kat bwh tu. ;)

mummyrinazone beauty said...

itulah lumrah hidup..duniakan berpusing umpama roada..tak semestinya hidup indah belaka dan tak semestinya hidup sengsara sentiasa=)

semoga kita tak mudah lupa dan sentiasa mengingati Allah yang maha Esa

Cik Ai said...

pasti!
hikmah pasti ada sebalik kejadian yg berlaku :)

Unknown said...

Assalam..

Mohon izin share gambar "hikmah di sebaliknya" di atas tu ya dik. :-) akak letak kat blog akak, http://ayuh-bersemangatlah.blogspot.com/2013/05/tidak-disukai-ramai.html gambar yang menarik dengan nasihat yang baik. :-)